Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи може роботодавець виправити помилку в трудовій книжці, допущену за колишнім місцем роботи співробітника?

Працівник виявив у своїй трудовій книжці помилку в записі, зробленому на попередньому місці роботи, і просить нинішнього роботодавця внести виправлення до неправильного запису. Чи має право нинішній роботодавець вносити такі виправлення? Як діяти працівникові у цьому випадку?

Ні, нинішній роботодавець не має права виправляти помилкові записи в трудовій книжці працівника, унесені колишнім роботодавцем. 

Пояснимо докладніше. Порядок ведення трудових книжок установлено Інструкцією, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58). Зокрема, Інструкція № 58 передбачає, що:

  • у разі виявлення неправильного або неточного запису у відомостях про роботу, переведення, нагородження і заохочення виправлення виконується роботодавцем, який зробив неправильний або неточний запис (п. 2.6);
  • якщо підприємство, що зробило неправильний або неточний запис, ліквідоване, тоді виправлення може внести його правонаступник і засвідчити печаткою, а в разі відсутності правонаступника – вища організація, якій підпорядковувалося ліквідоване підприємство, а в разі відсутності такої – обласний державний архів або державний архів у м. Києві (п. 2.8).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали