Як у 2025 році підтвердити інвалідність працівника для нарахування ЄСВ та виконання квоти із працевлаштування
З 01.01.2025 змінився порядок отримання інвалідності: систему охорони здоров’я у цій сфері було реформовано. Нагадаємо, що наявність працівників, які мають належним чином оформлений статус особи з інвалідністю, надає роботодавцю право на застосування пільгової ставки ЄСВ, а також дозволяє виконати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю. Тому у зв’язку з реформою у багатьох роботодавців виникло чимало запитань.
У статті ми розглянемо:
- що саме змінилося у сфері оформлення інвалідності з 01.01.2025;
- якими документами в цей час підтверджується наявність інвалідності у працівника та для яких цілей ці документи потрібні роботодавцям;
- чи є зараз дійсними документи про інвалідність, видані до 01.01.2025.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року