Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як у 2025 році підтвердити інвалідність працівника для нарахування ЄСВ та виконання квоти із працевлаштування

Нове

10.02.2025 26 0 0

З 01.01.2025 змінився порядок отримання інвалідності: систему охорони здоров’я у цій сфері було реформовано. Нагадаємо, що наявність працівників, які мають належним чином оформлений статус особи з інвалідністю, надає роботодавцю право на застосування пільгової ставки ЄСВ, а також дозволяє виконати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю. Тому у зв’язку з реформою у багатьох роботодавців виникло чимало запитань.

У статті ми розглянемо:

  • що саме змінилося у сфері оформлення інвалідності з 01.01.2025;
  • якими документами в цей час підтверджується наявність інвалідності у працівника та для яких цілей ці документи потрібні роботодавцям;
  • чи є зараз дійсними документи про інвалідність, видані до 01.01.2025.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали