Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що робити підприємству в разі смерті працівника

30.10.2018 1438 0 2

Кадрові документи для «трудових» перевірок

Помер працівник підприємства. Як роботодавцеві оформити припинення трудових відносин із таким працівником? Кому треба виплатити нараховану зарплату за фактично відпрацьований час і компенсацію за невикористану відпустку? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете в консультації.

Коли можна звільнити померлого працівника?

Працівника не можна звільнити без документів, що підтверджують його смерть. Такими документами є:

1. Свідоцтво про смерть, видане органом державної реєстрації актів цивільного стану (п. 6 Правил № 52/5).

2. Судове рішення про визнання особи померлою – у випадку якщо в місці постійного проживання людини відсутні відомості про його місце перебування протягом (ст. 46 ЦК):

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали