Що робити підприємству в разі смерті працівника
Кадрові документи для «трудових» перевірок
Помер працівник підприємства. Як роботодавцеві оформити припинення трудових відносин із таким працівником? Кому треба виплатити нараховану зарплату за фактично відпрацьований час і компенсацію за невикористану відпустку? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете в консультації.
Коли можна звільнити померлого працівника?
Працівника не можна звільнити без документів, що підтверджують його смерть. Такими документами є:
1. Свідоцтво про смерть, видане органом державної реєстрації актів цивільного стану (п. 6 Правил № 52/5).
2. Судове рішення про визнання особи померлою – у випадку якщо в місці постійного проживання людини відсутні відомості про його місце перебування протягом (ст. 46 ЦК):
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року