• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Витрати на охорону та охоронні системи

Організація підсумованого обліку робочого часу працівників охорони

Одним із методів контролю над схоронністю активів підприємства є їх охорона. При цьому охороняти офісне майно можна за допомогою спеціальної охоронної служби, систем відеоспостереження та сигналізації. Розглянемо правила обліку витрат на охорону офісного майна.

Витрати на охорону вважаються загальногосподарськими витратами, спрямованими на обслуговування та управління підприємством. Вони включаються до складу адміністративних витрат підприємства згідно з п. 18 П(С)БО 16 і відображаються на однойменному рахунку 92.

Оскільки витрати на охорону не можна прямо пов'язати з доходом, для отримання якого вони понесені, їх суми відображаються в тому періоді, у якому вони були здійснені (7 П(С)БО 16).

Витрати на охорону визнаються на підставі відповідних первинних документів. При цьому вид документа залежить від способу охорони майна (див. нижче).

У платників податку на прибуток, які при визначенні об'єкта оподаткування згідно з пп. 134.1.1 ПК:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали