• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Придбали нове обладнання: як урахувати витрати на його налагодження та освоєння?

Із цієї статті ви дізнаєтеся: як ураховувати здійснені підприємством витрати на налагодження та освоєння нового обладнання або нових технологічних процесів.

Що можна зробити на практиці: при налагодженні обладнання включіть здійснені витрати до його первісної вартості, а при освоєнні – до складу витрат майбутніх періодів із подальшим списанням до собівартості готової продукції.

Витрати на налагодження обладнання

Обладнання – це основний засіб (далі – ОЗ), який підприємство придбаває для виробництва продукції та послуг. Стандарти бухобліку вимагають, щоб витрати на налагодження, запуск та інші витрати, які безпосередньо пов'язані з приведенням об'єкта ОЗ у стан, придатний для використання із запланованою метою, були включені до його первісної вартості (п. 8 П(С)БО 7; п. 11 Методичних рекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 30.09.03 р. № 561, далі – Методрекомендації № 561).

Розрізняють два види налагодження обладнання:

  • первісне, яке проводять безпосередньо після складання на заводі-виготівнику і після монтажу об'єкта;
  • поточне налагодження у процесі експлуатації ОЗ.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали