Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли інформація, розміщена на зовнішній поверхні будинку, не є зовнішньою рекламою

25.11.2021 250 0 0

Підприємство орендує приміщення на першому поверсі будинку. На фасаді цього будинку воно розмістило вивіску з назвою торгової марки (умовно – «ІНФОРМАЦІЯ»). Невиключне право використовувати цей товарний знак для відкриття і роботи мережі фірмових магазинів належить підприємству на підставі ліцензійного договору.

22 березня 2019 року підприємство отримало від управління з питань реклами лист із вимогою демонтувати спеціальну рекламну конструкцію на фасаді будівлі. У листі було зазначено, що в разі невиконання цієї вимоги протягом трьох днів конструкція буде демонтована комунальним підприємством.

Підприємство, визнавши такі претензії неправомірними, звернулося до суду з позовом, у якому просило визнати протиправною і скасувати вимогу управління.

Рішенням окружного адміністративного суду, залишеним без змін постановою апеляційного адміністративного суду, позов підприємства був задоволений повністю.

Не погодившись із таким результатом справи, управління подало касацію.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали