Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як урахувати витрати на рекламну акцію при роздачі готової продукції

08.10.2021 157 0 0

Підприємство, яке є виробником фарб, проводить серед покупців рекламну акцію. Акція полягає в такому: на банці з фарбою друкується ребус і тому покупцеві, хто його розгадає, ще одна банка віддається безплатно. У зв’язку із цим у підприємства виник ряд запитань: як документально оформити рекламний захід; якими проведеннями слід відобразити витрати; чи потрібно коригувати фінрезультат при безплатних рекламних роздачах; які ПДВ-правила застосовуються при рекламних роздачах готової продукції; у якому випадку вартість подарунка обкладається ПДФО і військовим збором (далі – ВЗ)?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали