Як урахувати витрати на рекламну акцію при роздачі готової продукції
Підприємство, яке є виробником фарб, проводить серед покупців рекламну акцію. Акція полягає в такому: на банці з фарбою друкується ребус і тому покупцеві, хто його розгадає, ще одна банка віддається безплатно. У зв’язку із цим у підприємства виник ряд запитань: як документально оформити рекламний захід; якими проведеннями слід відобразити витрати; чи потрібно коригувати фінрезультат при безплатних рекламних роздачах; які ПДВ-правила застосовуються при рекламних роздачах готової продукції; у якому випадку вартість подарунка обкладається ПДФО і військовим збором (далі – ВЗ)?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року