Що нового в законі про рекламу
Нововведення законодавства – 2020: довідник бухгалтера
У грудні 2019 року набули чинності окремі зміни, унесені до Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (далі - Закон № 270), який регламентує питання реклами. Зокрема, конкретизоване поняття порівняльної реклами та випадки її використання. Крім того, установлено обмеження на рекламу об’єктів будівництва. З 01.02.20 р. набудуть чинності зміни, що стосуються реклами фінансових послуг. Тепер поговоримо про всі ці новації докладніше.
З 11.12.19 р. набув чинності Закон від 12.11.19 р. № 286-IX (далі - Закон № 286) (про гармонізацію законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу), яким унесено зміни до Закону № 270. Зокрема, у ст. 1 Закону № 270 уточнено визначення порівняльної реклами. Це реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи, прямо або побічно ідентифікує конкурента або пропоновані ним товари чи послуги.
На замітку: раніше визначення порівняльної реклами було більш лаконічним. Такою уважалася реклама, яка містила порівняння з іншими особами або товарами (діяльністю) іншої особи.
Порівняльну рекламу можна використовувати, якщо (ст. 11 Закону № 270):
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року