Про що ця стаття? Ми з’ясуємо, які характеристики чат-бота важливі для цілей бухгалтерського обліку та оподаткування, а також які витрати можуть бути у підприємства у разі створення та обслуговування чат-бота.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Рекламні роздачі – ефективний інструмент просування товарів і послуг, але з певними бухгалтерськими нюансами. Ми розкажемо, як правильно оформити та відобразити в обліку такі операції, а також чи потрібно при цьому нараховувати ПДВ.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити ...
Як відобразити в обліку замовника маркетингові послуги та уникнути податкових ризиків? Ми розглянемо облік для юросіб, валютні нюанси, послуги від нерезидентів і правила для єдинників.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
У статті розповімо,...
У статті розповімо, які види резервів і забезпечень існують, хто повинен їх створювати та як їх відобразити в обліковій політиці.
Принципи формування в бухгалтерському обліку забезпечень викладено в НП(С)БО 11, а резервів, зокрема основного з них – резерву сумнівних боргів, – у НП(С)БО 1...
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів.
У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв?
Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
У статті розповімо, як знання стандартів бухобліку допомагають оптимізувати базу обкладення податком на прибуток. Також поговоримо про формування резерву на виконання гарантійних зобов’язань.
Корисна норма бухобліку: згідно з п. 13–18 НП(С)БО 11 «Зобов'язання» підприємствам д...
Рекламні роздачі – ефективний інструмент просування товарів і послуг, але з певними бухгалтерськими нюансами. Ми розкажемо, як правильно оформити та відобразити в обліку такі операції, а також чи потрібно при цьому нараховувати ПДВ.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити ...
Як відобразити в обліку замовника маркетингові послуги та уникнути податкових ризиків? Ми розглянемо облік для юросіб, валютні нюанси, послуги від нерезидентів і правила для єдинників.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
У статті розповімо,...
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
Ма...
Надано відповіді на запитання, як обчислюється показник середньої зарплати з метою визнання підприємства критично важливим, а також як визначати середню зарплату, якщо працівник працював неповний місяць чи неповний робочий час.
Надано відповіді на запитання, як обчислюється показник середньої зарпла...
У статті розглянуто, з якою метою використовується КВЕД суб’єктами господарювання, на які аспекти може вплинути вибір виду діяльності та як змінити інформацію про види діяльності в ЄДР.
Інформація про види діяльності, якими займається суб’єкт господарювання, міститься в Єдиному державном...
Замовляєте нерезиденту рекламу в Інтернеті та є запитання щодо обкладення ПДВ? У статті з’ясуємо, коли саме виникає обов’язок сплачувати ПДВ та як уникнути порушень.
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
Суб’єкти господарюва...