• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Ліквідація ТОВ: облік

08.05.2019 159 0 0

ТОВ по-новому: як діяти, що в обліку

У консультації розповімо, як відображаються в обліку товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) операції з його ліквідації.

Насамперед зазначимо, що початок процедури ліквідації не звільняє підприємство від необхідності вести бухгалтерський облік (ч. 1 ст. 8 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV, далі - Закон № 996). Крім того, підприємство, яке перебуває в процесі ліквідації, не перестає бути платником податків, значить, зобов'язане подавати податкову звітність.

Відповідальність за ведення обліку в ліквідаційний період покладена на ліквідаційну комісію (ч. 9 ст. 8 Закону № 996). Ми розглянемо дії цієї комісії в сфері податкового та бухгалтерського обліку ТОВ, ліквідовуваного за бажанням власника.

Для виконання своїх обов'язків ліквідаційна комісія може (ч. 4 ст. 8 Закону № 996):

  • користуватися послугами бухгалтерії підприємства аж до моменту ліквідації;
  • найняти на період ліквідації фахівця з бухобліку, зареєстрованого як підприємець;
  • доручити ведення обліку аудиторській фірмі;
  • вести облік власними силами.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали