Відображаємо в обліку послуги маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу
04.08.2016 757 0 1
Нормативна база:
- Цивільний кодекс (далі – ЦК);
- Податковий кодекс (далі – ПК);
- Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996);
- Узагальнююча податкова консультація, затверджена наказом ДПС від 15.02.12 р. № 123 (далі – Наказ № 123),
- П(С)БО 16 «Витрати», затверджене наказом Мінфіну від 31.12.99 р. № 318;
- лист ДФС від 25.02.16 р. № 4164/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 4164);
- лист ДФС від 15.03.16 Р. № 5590/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 5590).
ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ
Що таке маркетинг, які послуги відносяться до маркетингових?
Відповідь на це запитання можна знайти в пп. 14.1.108 ПК.
Маркетинг – це послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні рухом продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування в межах господарської діяльності платника податків.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року