Відображаємо в обліку послуги маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу
04.08.2016 739 0 1
Нормативна база:
- Цивільний кодекс (далі – ЦК);
- Податковий кодекс (далі – ПК);
- Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996);
- Узагальнююча податкова консультація, затверджена наказом ДПС від 15.02.12 р. № 123 (далі – Наказ № 123),
- П(С)БО 16 «Витрати», затверджене наказом Мінфіну від 31.12.99 р. № 318;
- лист ДФС від 25.02.16 р. № 4164/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 4164);
- лист ДФС від 15.03.16 Р. № 5590/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 5590).
ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ
Що таке маркетинг, які послуги відносяться до маркетингових?
Відповідь на це запитання можна знайти в пп. 14.1.108 ПК.
Маркетинг – це послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні рухом продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування в межах господарської діяльності платника податків.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року