Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оформляємо виробничі операції

28.11.2019 1899 0 2

Витрати, здійснені у процесі виробництва, відображаються в обліку на підставі як первинних, так і зведених документів. Залежно від виду витрат можна виділити такі первинні документи:

Зверніть увагу! Детально про порядок заповнення первинних документів з обліку запасів, затверджених Наказом № 193, ми писали в «Рух запасів: оформляємо первинні документи», про особливості складання акта наданих послуг – у «Які документи підтверджують факт надання послуг».

Дані з перелічених вище первинних документів переносяться до документів зведеного (узагальнюючого) обліку витрат виробництва. Для чого це робиться? Для того, щоб узагальнити витрати за замовленнями, видами продукції, цехами, за статтями калькуляції для складання фактичної (звітної) калькуляції собівартості продукції.

Зведеними документами можуть бути:

  • відомості обліку матеріальних витрат за видами продукції, замовленнями;
  • відомості розподілу за видами продукції (за замовленнями всередині цеху, переділом): прямих матеріальних витрат, витрат на оплату праці, інших прямих витрат, витрат допоміжних виробництв, амортизаційних відрахувань, загальновиробничих витрат тощо;
  • зведені відомості (картки) обліку витрат на виробництво за видами продукції.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали