Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Конкурс 2016 питання 19. Повідомлення про прийнятих працівників

Перш ніж допустити до роботи працівника, з яким укладено трудовий договір, оформлений наказом або розпорядженням власника чи уповноваженого ним органу, необхідно повідомити орган ДФС про цього працівника в порядку, установленому КМУ (ст. 24 КЗпП). 

Починаючи з 3 липня 2015 року орган ДФС потрібно повідомляти про прийнятих працівників за формою додатка до Постанови КМУ від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413).

Розглянемо детальніше нині чинний порядок повідомлення ДФС про прийнятих співробітників, використовуючи форму запитання – відповідь.

Куди потрібно подавати повідомлення про прийнятих працівників?

Роботодавець (підприємство або підприємець) подає повідомлення про прийнятих працівників до органу ДФС за своїм основним місцем обліку як платника ЄСВ. 

За якою формою слід повідомляти про прийнятих співробітників?

Як уже було зазначено вище, повідомлення подається за формою додатка до Постанови № 413 одним із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  • на паперовому носії разом із копією в електронній формі;
  • на паперовому носії, якщо трудові договори укладені не більше ніж із п'ятьма працівниками (тобто у роботодавця у штаті не більше п'яти осіб).

Протягом якого строку треба повідомити про прийнятого нового працівника?

ДФС слід проінформувати про прийнятого працівника до початку його роботи згідно з укладеною трудовою угодою.

Рекомендуємо: наказ про прийняття на роботу працівника видати напередодні такого прийняття, визначивши як дату прийняття на роботу наступний день. Наприклад, наказ видається 13.07.16 р., а працівник приймається на роботу з 14.07.16 р., тобто із цієї дати він фактично допускається до роботи.

Звертаємо увагу: повідомляти про осіб, з якими укладаються цивільно-правові договори, не потрібно. Роботодавець повідомляє орган ДФС про укладений із працівником трудовий договір як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом.

Як створити повідомлення про прийнятих співробітників у програмі «M.E.Doc IS»?

Для створення повідомлення необхідно зайти у програму «M.E.Doc IS», вибрати розділ «Звітність» («Реєстр звітів»), у якості періоду створення звіту - місяць, на який припадає дата подання повідомлення (наприклад, «липень») та рік «2016». Щоб звіт з'явився, треба зайти у «Файл» і вибрати «Створити звіт». У розділі «Податкова інспекція» слід вибрати підрозділ «Інше», а з реєстру бланків – потрібний документ.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
28.07.2025
Як застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування
У статті розглянуто, за яких умов у разі виплати доходів нерезидентам можна застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування, а також у чому полягають особливості оподаткування окремих видів доходів за правилами конвенцій. Резиденти України (як юрособи, і фізособи...
18.07.2025
Які документи повинен мати водій для прийняття на роботу
У цій статті розглянуто, які документи слід вимагати від водія під час прийняття його на роботу. Під час виконання трудових обов’язків водій відповідає за транспортний засіб (далі – ТЗ), пасажирів, вантаж. Тому роботодавець, приймаючи особу на таку посаду, повинен перевірити, чи є в неї ...
Нове
22.09.2025
Чи входять ТЗВ до ціни придбання товару для визначення бази обкладення ПДВ?
У статті розглядаємо два варіанти обліку транспортно-заготівельних витрат та пояснюємо, як вибір варіанта впливає на формування бази оподаткування щодо ПДВ. Практична ситуація Підприємство – платник ПДВ придбаває товар для подальшого перепродажу. При цьому облік транспортно-заготівельних витр...
19.08.2025
Придбання нематеріальних активів: оформлення та облік
У статті розповімо, які активи належать до нематеріальних, як відобразити їх придбання у бухгалтерському та податковому обліку, а також оформити документально. Операції з нематеріальними активами, як-от комп’ютерні програми, торгові марки, ліцензії, здійснює практично кожне підприємство. У ста...
20.06.2025
Облік податкових різниць за забезпеченнями і резервами
У статті на прикладах покажемо вплив операцій із формування, використання та коригування забезпечень на базу обкладення податком на прибуток. Під час створення резервів у бухгалтерському обліку виникають витрати. Однак різниці з податку на прибуток за резервами нівелюють їх вплив на базу оподаткуван...
Кращі матеріали