Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Сума договору – 500 тис. грн.: чи можна оплачувати виконані роботи частинами?

Підприємство, яке застосовує загальну систему оподаткування (вид діяльності – будівництво), уклало договір підряду з фізичною особою на суму 500 тис. грн. Чи можна за виконані роботи розрахуватися готівкою частинами (не більше 150 тис. грн. на день)? Чи не порушуватимуться в такому разі вимоги постанови Правління НБУ від 06.06.13 р. № 210 «Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою» (далі – Постанова № 210)?

Ні, не порушуватимуться.

Річ у тому, що згідно з вимогами Постанови № 210 розрахунки між фізичною особою та підприємством (підприємцем) за товари (роботи, послуги) протягом одного дня не повинні перевищувати 150 тис. грн. Тобто обмеження стосується суми саме протягом одного дня. Однак, оскільки в наведеній ситуації сума договору перевищує вищезгадане обмеження, для підтвердження права на оплату виконаних робіт частинами доцільно в договорі зазначити порядок та способи оплати виконаних робіт.

Таким чином, фізична особа може розрахуватися за виконані роботи частинами (не більше 150 тис. грн. на день). При цьому такий порядок розрахунку рекомендуємо передбачити договором.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
13.10.2025
Готівкові розрахунки з 1 жовтня: як округлення впливають на оформлення фіскальних чеків, оподаткування та бухоблік?
Із 1 жовтня 2025 року в Україні почали вилучати з обігу монети номіналом 10 копійок, тож розрахунки готівкою тепер здійснюватимуться із округленням суми. У статті ми пояснимо, як це впливає на фіскальні чеки, базу обкладення ПДВ, доходи платників єдиного податку та бухгалтерський облік. Із 1 жовтня ...
09.10.2025
Виплата зарплати готівкою з 1 жовтня 2025 року: як округлювати?
У статті розглянуто, як роботодавцям вирішити проблему вилучення з обігу монети номіналом 10 копійок та як уникнути використання такої монети під час виплати зарплати готівкою. У жовтні НБУ розпочав вилучати з обігу монети номіналом 10 копійок. Тож у роботодавців виникають запитання в разі виплати з...
08.10.2025
В якому періоді ПДВ із розблокованої податкової накладної можна включити до податкового кредиту?
У цій статті розповімо, в якому періоді після розблокування податкової накладної суму ПДВ можна включити до податкового кредиту. Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, відповідальність Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, в...
Кращі матеріали