РРО не працює: алгоритм дій
08.02.2017 1051 0 0
У процесі господарської діяльності РРО може зламатися або несподівано відключать електроенергію. Як у таких випадках видати покупцям розрахунковий документ при реалізації товару, наданні послуг і т. п., ви дізнаєтеся із цієї консультації.
Якщо РРО вийшов із ладу або тимчасово відключено електроенергію, здійснювати розрахункові операції можна без застосування РРО, але з використанням (ст. 5 Закону № 265):
- резервного РРО за умови, що він був належним чином зареєстрований в органах ДФС (якщо електроенергія є, але робочий РРО вийшов із ладу);
- розрахункової книжки (далі – РК) і КОРО, зареєстрованих в органах ДФС (якщо електроенергії немає або відсутній резервний РРО).
Суб'єкт господарювання (далі – СГ) може працювати без основного РРО:
- при відключенні електроенергії – не більше 7 робочих днів;
- виході з ладу РРО – у період ремонту. При цьому центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) у разі ремонту РРО зобов'язаний відновити його роботу протягом 7 робочих днів (п. 2 ст. 14 Закону № 265, п. 23 Порядку № 601).
Якщо виконувався гарантійний ремонт РРО і він не завершений за 7 робочих днів із моменту прийняття несправного реєстратора, ЦСО повинен увести в експлуатацію резервний РРО, зареєстрований на СГ (п. 4 ст. 14 Закону № 265). До ЦСО, який не виконає гарантійний ремонт у 7-денний строк і не введе в експлуатацію резервний РРО, застосовується штраф у п'ятикратному розмірі мінімальної зарплати, установленої на 1 січня поточного року (ст. 171 Закону № 265). У 2017 році розмір штрафу становитиме 16 000 грн. (5 х 3 200 грн.).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року