Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

РРО не працює: алгоритм дій

У процесі господарської діяльності РРО може зламатися або несподівано відключать електроенергію. Як у таких випадках видати покупцям розрахунковий документ при реалізації товару, наданні послуг і т. п., ви дізнаєтеся із цієї консультації.

Якщо РРО вийшов із ладу або тимчасово відключено електроенергію, здійснювати розрахункові операції можна без застосування РРО, але з використанням (ст. 5 Закону № 265):

  • резервного РРО за умови, що він був належним чином зареєстрований в органах ДФС (якщо електроенергія є, але робочий РРО вийшов із ладу);
  • розрахункової книжки (далі – РК) і КОРО, зареєстрованих в органах ДФС (якщо електроенергії немає або відсутній резервний РРО).

Суб'єкт господарювання (далі – СГ) може працювати без основного РРО:

  • при відключенні електроенергії – не більше 7 робочих днів;
  • виході з ладу РРО – у період ремонту. При цьому центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) у разі ремонту РРО зобов'язаний відновити його роботу протягом 7 робочих днів (п. 2 ст. 14 Закону № 265, п. 23 Порядку № 601).

Якщо виконувався гарантійний ремонт РРО і він не завершений за 7 робочих днів із моменту прийняття несправного реєстратора, ЦСО повинен увести в експлуатацію резервний РРО, зареєстрований на СГ (п. 4 ст. 14 Закону № 265). До ЦСО, який не виконає гарантійний ремонт у 7-денний строк і не введе в експлуатацію резервний РРО, застосовується штраф у п'ятикратному розмірі мінімальної зарплати, установленої на 1 січня поточного року (ст. 171 Закону № 265). У 2017 році розмір штрафу становитиме 16 000 грн. (5 х 3 200 грн.).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали