ДПС скасувала реєстрацію РРО, не повідомивши платника податків: як діяти
Ситуація. Підприємець при розрахунках із покупцями застосовує РРО, який у встановленому порядку був зареєстрований в органі ДПС. У лютому 2021 року підприємець дізнався, що реєстрація цього РРО була анульована податківцями ще в листопаді 2020 року. Причина – закінчення строку служби РРО. Проте за даними підприємця строк експлуатації спливає в грудні 2021 року. Що можна зробити в такій ситуації?
У чому проблема? Згідно із Законом від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання можуть застосовувати у своїй роботі тільки ті РРО, які зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи. А за використання РРО після скасування його реєстрації передбачено солідні штрафи.
Ключ до вирішення проблеми. Орган ДПС зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про скасування реєстрації РРО за місяць до цієї події. Оскільки в цій ситуації податкова не повідомила підприємця про прийняте рішення, у нього є всі шанси захистити свої інтереси в суді, щоб уникнути штрафних санкцій.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року