Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ДПС скасувала реєстрацію РРО, не повідомивши платника податків: як діяти

19.03.2021 305 0 1

Ситуація. Підприємець при розрахунках із покупцями застосовує РРО, який у встановленому порядку був зареєстрований в органі ДПС. У лютому 2021 року підприємець дізнався, що реєстрація цього РРО була анульована податківцями ще в листопаді 2020 року. Причина – закінчення строку служби РРО. Проте за даними підприємця строк експлуатації спливає в грудні 2021 року. Що можна зробити в такій ситуації?

У чому проблема? Згідно із Законом від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання можуть застосовувати у своїй роботі тільки ті РРО, які зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи. А за використання РРО після скасування його реєстрації передбачено солідні штрафи.

Ключ до вирішення проблеми. Орган ДПС зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про скасування реєстрації РРО за місяць до цієї події. Оскільки в цій ситуації податкова не повідомила підприємця про прийняте рішення, у нього є всі шанси захистити свої інтереси в суді, щоб уникнути штрафних санкцій.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали