• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Електронна комерція та РРО

Як відомо, з 30.09.15 р. діяльність у сфері електронної комерції (далі – ЕК) регулюється спеціальним Законом № 675. У даній консультації розберемося, у яких випадках при реалізації товарів (послуг) через інтернет-магазини суб'єкти господарювання (далі – СГ) повинні застосовувати РРО. Зазначимо, що приймання платежів фізособами, не зареєстрованими як підприємці, тут розглядати не будемо.

Загальні положення

Що таке ЕК?

Згідно з пп. 1 ч. 1 ст. 3 Закону № 675 ЕК – це відносини, спрямовані на отримання прибутку, що виникають при вчиненні дистанційних правочинів із використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, у результаті чого в учасників таких відносин виникають права та обов'язки майнового характеру. Такі дистанційні правочини, укладені через Інтернет, у пп. 7 ч. 1 ст. 3 Закону № 675 називаються електронними.

Відносини у сфері ЕК здійснюються різними способами, у тому числі й через інтернет-магазини. Інтернет-магазин – засіб для надання або реалізації товару, роботи або послуги шляхом вчинення електронного правочину (пп. 8 ч. 1 ст. 3 Закону № 675).

Таким чином, сайт інтернет-магазину повинен:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали