Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Бюджет руху коштів

Ольга Целуйко

28.02.2018 1843 0 2

У чому полягає проблема: нераціональне і безсистемне розпорядження грошима компанії призводить до фінансових збитків і репутаційних втрат.

Чим допоможе рішення: запропонований нами шаблон управлінського звіту «Бюджет руху коштів» допоможе швидко розробити на його основі звіт, підходящий для вашого підприємства. А використання цього інструмента на практиці дасть можливість уникнути касових розривів, здешевити вартість залучених грошових ресурсів і замість збитків отримати додаткові доходи.

Щоб знати, як бізнес заробляє гроші і куди їх витрачає, щоб оперативно планувати і контролювати грошові потоки, на практиці використовують перевірений інструмент – бюджет руху коштів (далі – БРК). Як його скласти і як ним користуватися, щоб він приносив реальну користь, розповімо в цій статті.

Звичайне фінансове планування на підприємстві починається з планування доходів і витрат на рік. Для цього складається бюджет доходів і витрат (далі – БДВ), тобто управлінська «Форма 2». В її основі – стратегічні цільові показники за доходами і витратами на рік, цільовий показник із прибутку тощо. Річний бюджет розписують за місяцями, а якщо треба, то й детальніше.

Але слід розуміти, що бюджет доходів і витрат складають за принципом нарахування.

Не забувайте: нараховані доходи і реальні гроші на поточному рахунку або в касі – це далеко не одне й те саме.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали