Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як відновити загублене свідоцтво платника єдиного податку?

06.04.2015

Підприємець втратив свідоцтво платника єдиного податку (далі – ЄП). Чи може він відновити свідоцтво – і якщо так, то що для цього потрібно зробити?

Так, підприємець може відновити загублене свідоцтво.

Нагадаємо, що свідоцтво платника ЄП (далі – свідоцтво) видається суб’єкту господарювання (далі – СГ), який подав заяву про обрання спрощеної системи оподаткування (п. 299.1 Податкового кодексу, далі – ПК). Бланк свідоцтва є бланком суворої звітності. Облік таких бланків ведеться контролюючими органами (п. 299.2 ПК). Починаючи з 1 січня 2012 року свідоцтво безстроково видається виключно СГ або уповноваженій ним особі і не може передаватися іншим особам для провадження діяльності.

У випадку якщо підприємець-єдинник втратив або зіпсував свідоцтво, йому відповідно до п. 299.7 ПК видається дублікат такого свідоцтва – у порядку, установленому ст. 299 для видачі свідоцтва. І оскільки згідно з п. 299.5 ПК саме свідоцтво СГ видається безплатно протягом 10 календарних днів із дня подання заяви, то і дублікат свідоцтва повинні будуть видати протягом такого строку.

А це означає, що підприємцеві слід звернутися до органу ДФС за місцем реєстрації із заявою про видачу дубліката свідоцтва. Заява пишеться в довільній формі.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
20.06.2025
Резерв на виконання гарантійних забов'язань: хто повинен створювати та в чому вигода
У статті розповімо, як знання стандартів бухобліку допомагають оптимізувати базу обкладення податком на прибуток. Також поговоримо про формування резерву на виконання гарантійних зобов’язань. Корисна норма бухобліку: згідно з п. 13–18 НП(С)БО 11 «Зобов'язання» підприємствам д...
Нове
04.04.2025
Підприємець мобілізований, але продовжує діяльність через представника: як оформляти договори?
Підприємець був мобілізований, але продовжує вести підприємницьку діяльність, видавши для цього довіреність своїй дружині. Довіреність передбачає, зокрема, право укладати договори від імені підприємця. У зв'язку із цим постало запитання: як потрібно оформляти договори, які підписуватиме дружина підп...
03.04.2025
Чи можна укладати договір із підприємцем, який не має індивідуального податкового номера?
Наше підприємство збирається укласти договір постачання із фізособою-підприємцем. Але ми довідалися, що підприємець не має реєстраційного номера облікової картки платника податків. У зв’язку із цим виникли запитання. Наше підприємство збирається укласти договір постачання із фізособою-підприєм...
21.03.2025
Укладаємо договір із підприємцем: які документи запросити?
Підприємство планує укласти договір про надання послуг, за яким виплачуватиме дохід фізособі, що є підприємцем. Якими документами контрагент має підтвердити наявність такого статусу? Чи буде достатньо інформації, яку можна отримати на порталі електронних сервісів на сайті Мін’юсту через розділ...
Кращі матеріали