Як відновити загублене свідоцтво платника єдиного податку?
06.04.2015 2377 0 0
Підприємець втратив свідоцтво платника єдиного податку (далі – ЄП). Чи може він відновити свідоцтво – і якщо так, то що для цього потрібно зробити?
Так, підприємець може відновити загублене свідоцтво.
Нагадаємо, що свідоцтво платника ЄП (далі – свідоцтво) видається суб’єкту господарювання (далі – СГ), який подав заяву про обрання спрощеної системи оподаткування (п. 299.1 Податкового кодексу, далі – ПК). Бланк свідоцтва є бланком суворої звітності. Облік таких бланків ведеться контролюючими органами (п. 299.2 ПК). Починаючи з 1 січня 2012 року свідоцтво безстроково видається виключно СГ або уповноваженій ним особі і не може передаватися іншим особам для провадження діяльності.
У випадку якщо підприємець-єдинник втратив або зіпсував свідоцтво, йому відповідно до п. 299.7 ПК видається дублікат такого свідоцтва – у порядку, установленому ст. 299 для видачі свідоцтва. І оскільки згідно з п. 299.5 ПК саме свідоцтво СГ видається безплатно протягом 10 календарних днів із дня подання заяви, то і дублікат свідоцтва повинні будуть видати протягом такого строку.
А це означає, що підприємцеві слід звернутися до органу ДФС за місцем реєстрації із заявою про видачу дубліката свідоцтва. Заява пишеться в довільній формі.
Коментарі до матеріалу