• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Охорона праці: основні обов'язки роботодавця

23.11.2018 2305 0 5

Служба охорони праці: чи всім роботодавцям вона потрібна

Акценти цієї статті:

  • основні обов'язки роботодавця (юрособи і підприємця) з охорони праці;
  • оформлення роботодавцем локальних актів з охорони праці;
  • організація служби з охорони праці;
  • контроль у сфері охорони праці та відповідальність роботодавця за допущені порушення.

Стаття 43 Конституції свідчить, що кожному працівникові гарантуються безпечні, здорові та належні умови праці. Тому на практиці всі роботодавці – як підприємства, так і підприємці – зобов'язані забезпечити найманим працівникам саме такі умови праці.

У цій консультації ми розповімо, які основні вимоги повинен виконувати роботодавець у сфері охорони праці, щоб його не оштрафували і не застосували до нього заборони й обмеження.

Основним нормативним актом у сфері охорони праці є Закон від 14.10.92 р. № 2694-XII (далі – Закон № 2694). Згідно зі ст. 1 Закону № 2694 охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів і засобів, спрямованих на збереження здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали