Затрати під час простою: нюанси обліку
Війна змінила наше життя, зруйнувавши його звичний перебіг та устрій. Війна внесла корективи як у життя пересічних громадян, так і в діяльність підприємств. Багато хто з них опинився в умовах, коли здійснювати виробничий процес стало практично неможливо. Виходом із ситуації може бути або відновлення повноцінної діяльності в регіонах України, де немає бойових дій, або оформлення простою (див. «Простій на підприємстві»), або взагалі повна зупинка діяльності. У консультації розглянемо, як виробничому підприємству обліковувати свої витрати у період простою.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року