Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Затрати під час простою: нюанси обліку

09.05.2022 636 0 1

Війна змінила наше життя, зруйнувавши його звичний перебіг та устрій. Війна внесла корективи як у життя пересічних громадян, так і в діяльність підприємств. Багато хто з них опинився в умовах, коли здійснювати виробничий процес стало практично неможливо. Виходом із ситуації може бути або відновлення повноцінної діяльності в регіонах України, де немає бойових дій, або оформлення простою (див. «Простій на підприємстві»), або взагалі повна зупинка діяльності. У консультації розглянемо, як виробничому підприємству обліковувати свої витрати у період простою.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали