Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Повідомляємо ДФС про прийнятих працівників

30.10.2018 1726 0 2

Кадрові документи для «трудових» перевірок

Приймаючи на роботу нового співробітника, роботодавець зобов'язаний не тільки правильно оформити кадрові документи, але й повідомити орган ДФС про таке прийняття. Якими нормативними актами передбачена така необхідність, який порядок і строки повідомлення, ви дізнаєтеся із цієї консультації.

Обов'язок роботодавця інформувати податковий орган про прийнятих працівників передбачено ч. 3 ст. 24 КЗпП.

Так, відповідно до даної норми працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом/розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу, у порядку, установленому КМУ.

Порядок подання повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджено Постановою № 413 (далі – Порядок № 413, повідомлення). Форму повідомлення наведено в додатку до Порядку № 413.

Повідомлення подається до податкового органу за місцем обліку платника податків одним із таких способів:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали