Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Управління дебіторською заборгованістю: ранжуємо покупців за дохідністю

22.08.2019 999 0 0

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Розкажемо, як ранжувати покупців за одним із найбільш популярних ознак – дохідністю. За основу візьмемо числові дані прикладу з матеріалу «Установлюємо цільові показники дебіторської заборгованості».

Як правило, від різних покупців компанія отримує різний дохід. Ще говорять так: дохідність покупців компанії різна. Це пояснюється комерційними умовами роботи з конкретним покупцем, які відображено в договорі з ним (наприклад: індивідуальна знижка, обсяг продажу, бонуси від продажів, накладні витрати, строк оплати тощо).

Зазвичай дохід за покупцем за період (скажімо, за місяць) розраховують таким чином:

Дохід = Маржа – Накладні витрати – (Ліміт Дт-заборгованості х Ставка позикового капіталу за місяць) – (Виручка х Поправковий коефіцієнт).

Розшифруємо:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали