Складаємо ПН на ремонтні роботи
25.04.2018 1127 0 2
Розглянемо, як правильно оформити податкову накладну (далі – ПН) у випадку подання послуг із ремонту із заміною деталей.
Насамперед звернемо увагу на ст. 44 ПК, де описано, чому саме повинні підтверджуватися дані податкової звітності. Адже дані декларації з ПДВ формуються, зокрема, на підставі даних ПН.
Отже, для цілей оподаткування платник податків зобов'язаний вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єкта оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухобліку, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків (п. 44.1 ПК).
Тобто при складанні ПН слід орієнтуватися на дані первинних документів, якими оформляється операція постачання. Так, якщо предметом договору є виконання робіт із ремонту, при заповненні графи 2 ПН «Номенклатура товарів (послуг) продавця» слід опиратися на дані документа, за яким передаються результати таких робіт (наприклад, акта виконаних робіт) (ІПК ДФС від 11.09.17 р. № 1893/6/99-99-15-03-02-15/ІПК, далі - ІПК № 1893).
Розглянемо на практичних ситуаціях, як заповнюється ПН залежно від даних первинних документів.
СИТУАЦІЯ 1
Вартість запчастин, що підлягають заміні, включено до вартості ремонту
Підприємство займається ремонтом обладнання (друкарських машин) на підставі договору підряду на виконання ремонтних робіт. У процесі ремонту часто відбувається заміна деталей, але при цьому вартість таких деталей окремо не показується, а включається до загальної вартості робіт.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року