Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Складаємо ПН на ремонтні роботи

Розглянемо, як правильно оформити податкову накладну (далі – ПН) у випадку подання послуг із ремонту із заміною деталей.

Насамперед звернемо увагу на ст. 44 ПК, де описано, чому саме повинні підтверджуватися дані податкової звітності. Адже дані декларації з ПДВ формуються, зокрема, на підставі даних ПН.

Отже, для цілей оподаткування платник податків зобов'язаний вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єкта оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухобліку, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків (п. 44.1 ПК).

Тобто при складанні ПН слід орієнтуватися на дані первинних документів, якими оформляється операція постачання. Так, якщо предметом договору є виконання робіт із ремонту, при заповненні графи 2 ПН «Номенклатура товарів (послуг) продавця» слід опиратися на дані документа, за яким передаються результати таких робіт (наприклад, акта виконаних робіт) (ІПК ДФС від 11.09.17 р. № 1893/6/99-99-15-03-02-15/ІПК, далі - ІПК № 1893).

Розглянемо на практичних ситуаціях, як заповнюється ПН залежно від даних первинних документів.

СИТУАЦІЯ 1
Вартість запчастин, що підлягають заміні, включено до вартості ремонту
Підприємство займається ремонтом обладнання (друкарських машин) на підставі договору підряду на виконання ремонтних робіт. У процесі ремонту часто відбувається заміна деталей, але при цьому вартість таких деталей окремо не показується, а включається до загальної вартості робіт.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали