• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Витрати на мобільний зв’язок: звично, але не без проблем

17.05.2019 290 0 0

«Електронні витрати» підприємства: мобільний зв’язок, Інтернет, сайт

Без мобільного зв’язку не обходиться сьогодні жодне підприємство. Скажемо більше – деякі (особливо ті, хто не займається продажем товарів, робіт або послуг населенню) і зовсім відмовляються від стаціонарних телефонів, уважаючи їх пережитком минулого. І хоча повна та беззастережна «мобілізація» відбувається не один рік, питання обліку та оподаткування витрат на мобільний зв’язок час від часу все ще виникають.

Облік «мобільних» витрат та їх документальне оформлення залежать від ряду факторів.

По-перше, важливо, на якій підставі оператор мобільного зв’язку надає свої послуги. Правила № 295 виділяють такі форми обслуговування, як:

  • передоплачена, коли послуги (у т. ч. послуги підключення при придбанні абонентом стартового пакета) отримують лише в заздалегідь оплачених обсягах. Послуги зв’язку не надаються, коли сплачена сума вичерпується. Якщо кошти в повному обсязі протягом розрахункового періоду не використані, залишок переноситься на наступний період (п. 71);
  • контрактна, коли за вже отримані послуги можна розплатитися після їхнього надання. Плата вноситься після отримання рахунка, але не пізніше 20-го числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не встановлено договором (п. 72).

По-друге, має значення, як послуги мобільного зв’язку оплачуються: за допомогою банківських карток, через програмно-технічні комплекси самообслуговування (далі – ПТКС), із використанням скретч-карт (ваучерів), через РРО, з поточного рахунка тощо.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали