• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Прогнозний баланс

27.08.2019 348 0 0

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Майже кожна ділова людина, яка має власний бізнес, бажає його розширити. Але фінансові ресурси будь-якої компанії (навіть транснаціональної, не говорячи про малі підприємства) – обмежені. Практика останніх двох років показала, що багато підприємств України, які швидко зростали, не розрахували свої можливості і так само швидко зникли з ринку. Як розширяти бізнес і при цьому залишатись «на плаву» – читайте в цій консультації.

Зростання бізнесу – це в першу чергу зростання обсягів продажів. Але якщо ви досвідчений бізнесмен, ви добре знаєте, що купують не обов’язково те, що виробляє (продає, надає послуги тощо) ваша компанія, і не там, де вам зручно відкрити новий магазин. Купують той товар і в тому місці, яких потребує ринок у даний момент. Попит диктує пропозицію – саме це золоте правило бізнесу успішно використовують компанії для свого зростання. А тому перш ніж розширити виробництво, запропонувати покупцю новий товар або відкрити нову торговельну точку – варто дослідити ринок (провести маркетинг). На базі результатів маркетингу підприємство розробляє план зростання бізнесу, який включає і складання декількох варіантів прогнозної фінзвітності, що враховують варіанти розвитку подій (як правило, створюють дві моделі – оптимістичну та песимістичну).

Прогнозна фінзвітність дозволяє:

  • оцінити майбутні активи і пасиви підприємства в цілому та фінансовий результат діяльності внаслідок зростання компанії;
  • проаналізувати, чи вистачить власних фінансових ресурсів підприємства для запланованого зростання бізнесу (якщо ні – власники можуть прийняти рішення про збільшення статутного капіталу);
  • якщо власних ресурсів не вистачає – розрахувати потребу в зовнішньому фінансуванні та знайти способи його отримання (кредити; відстрочення розрахунків із постачальниками та ін.);
  • виявити можливості підприємства щодо погашення зовнішніх запозичень та максимальні витрати за такими запозиченнями (тобто визначити, за яких умов кредитування підприємство може вчасно розраховуватись із кредиторами – строки погашення, ставка відсотка за кредитом та ін.).

Прогнозна фінзвітність зазвичай складається у спрощеному вигляді, як це показано в таблицях 1 та 2.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали