Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Помилкова ПН: як правильно коригувати

24.07.2019 869 0 5

Виправлення помилок в обліку та звітності: практичне керівництво

Неочевидні помилки з ПДВ: як уникнути наслідків

Розглянемо, як можна анулювати помилкову податкову накладну (далі – ПН), та проаналізуємо, у яких випадках слід оформляти розрахунок коригування (далі – РК) із причиною коригування «103», а коли можна анулювати помилкову ПН РК із типом причини «20».

Нагадаємо, що РК із:

  • причиною коригування «103» оформляється у випадку, коли відбувається повне повернення товарів або передоплати за товар або послугу за однією або декількома товарними позиціями ПН. Тобто шляхом складання такого РК можна обнулити показники ПН;
  • типом причини «20» – для анулювання (виведення показників у нуль) помилкової ПН. Тобто такий РК може бути оформлений, якщо на одну операцію постачання товарів (послуг) виписано дві і більше ПН.

Із типом причини «20» може бути оформлено два види РК:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали