Об’єкт ОЗ вийшов із ладу протягом гарантійного строку: як відобразити в обліку його заміну?
Підприємство придбало об’єкт основних засобів (далі – ОЗ), на який постачальник надав гарантію строком на один рік. Через 5 місяців після введення в експлуатацію об’єкт ОЗ вийшов із ладу через виробничий дефект. Постачальник погоджується замінити несправний об’єкт на новий аналогічний. Як відобразити в обліку підприємства цю операцію, розповімо у консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року