• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Як сформувати структуру (асортимент) продукції

19.08.2019 239 0 0

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Якщо підприємство випускає декілька видів продукції, то перед ним неминуче постає завдання пошуку оптимальної структури виробництва (тобто структури, яка приносила б підприємству найбільший прибуток). Для формування такої структури насамперед необхідно ранжувати всі види продукції за рівнем прибутковості, щоб розуміти, якій продукції слід віддавати пріоритет, а від якої, можливо, слід відмовитися.

При цьому схема прийняття рішень буде різною залежно від того, чи є обмеження на внутрішні ресурси підприємства, такі як трудові та матеріальні ресурси, наявність виробничих потужностей і т. п., чи обсяги виробництва продукції обмежуються тільки попитом на неї. Необхідною умовою при обґрунтуванні рішень є поділ усіх витрат на постійні та змінні (докладніше див. у матеріалі «Прийняття рішення про випуск додаткового замовлення за ціною, нижчою від собівартості»).

Зауважимо, що у всіх прикладах дані про ціну за одиницю, виручку та величину витрат для цілей розрахунку беруться без урахування ПДВ.

У даному випадку мається на увазі, що обсяги виробництва продукції обмежуються тільки попитом на неї або що попит на продукцію до кінця не вивчений і в підприємства є можливості збільшення обсягу виробництва (і реалізації) того або іншого виду продукції без обмежень за обсягом виробничих потужностей та інших внутрішніх ресурсів.

Для прийняття оптимального рішення при проведенні аналізу важливу роль відіграє показник, який називається маржинальним доходом (МаржДох):

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали