Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бюджет адміністративних витрат

22.08.2019

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Бюджет адміністративних витрат (АВ) – це вартісне, а за деякими статтями і кількісне вираження планів компанії щодо адміністративних витрат, які необхідно здійснити для виконання бюджету виробництва за визначений проміжок часу (квартал, рік та ін.).

Приблизний перелік таких витрат наведено у п. 15 П(С)БО 16.

Безперечно, більшість адміністративних витрат залишаються незмінними (або майже незмінними) при зміні обсягів діяльності, що значно полегшує складання бюджету АВ.

Проте їх «постійність» зберігається в межах нормального звичайного діапазону діяльності. Значне збільшення або зменшення обсягів виробництва неминуче призведе до відповідної зміни обсягів АВ. Однак така залежність не є прямо пропорційною. Навпаки, АВ зростають або зменшуються набагато повільніше за обсяги діяльності. Отже, потрібно проаналізувати, яким чином та на які статті АВ можуть вплинути зміни обсягів діяльності.

Крім того, необхідно визначити конкретний перелік статей АВ. Адже зміни обсягів діяльності або асортименту продукції можуть призвести до появи нових або зникнення «старих» статей АВ. Наприклад, у зв’язку зі збільшенням обсягів діяльності підприємство розширює штат адмінперсоналу, тому будуть узяті в оренду нові офісні приміщення.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
21.05.2025
Придбання сільгосппродукції у фізичних осіб
Іноді в суб’єктів господарювання виникає потреба придбати сільгосппродукцію у фізосіб. Наприклад, продукцію можуть купувати для перероблення або перепродажу, а худобу – для розведення, відтворення тощо. Тож у цій статті ми розповімо, як документально оформити операцію із закупівлі, чи по...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
12.05.2025
Безплатні передачі ЗСУ та іншим неприбутковим організаціям: як визначити суму податкової різниці та суму пільги?
Зі статті ви дізнаєтеся, як платнику податку на прибуток розрахувати та відобразити у декларації суму податкової різниці та суму пільги, якщо в одному звітному періоді ним здійснювалися безплатні передачі коштів або майна як звичайним неприбутковим організаціям, так і ЗСУ. Багато платників податку н...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
23.05.2025
Підприємець планує займатися зовнішньоекономічною діяльністю: чи потрібна акредитація на митниці?
Юрист відповідає на запитання, чи потрібно підприємцеві проходити акредитацію на митниці, якщо він має намір займатися експортом та імпортом товарів. Зовнішньоекономічна діяльність Підприємець планує зайнятися зовнішньоекономічною діяльністю: буде експортувати та імпортувати товари. Виникли запитан...
21.05.2025
Придбання сільгосппродукції у фізичних осіб
Іноді в суб’єктів господарювання виникає потреба придбати сільгосппродукцію у фізосіб. Наприклад, продукцію можуть купувати для перероблення або перепродажу, а худобу – для розведення, відтворення тощо. Тож у цій статті ми розповімо, як документально оформити операцію із закупівлі, чи по...
19.05.2025
Імпорт товарів та основних засобів: особливості сплати ПДВ і відображення права на податковий кредит
Вперше імпортуєте товари або обладнання? Дізнайтеся, коли та як сплачувати ПДВ, коли відобразити податковий кредит тощо. Перед підприємствами, які вперше збираються імпортувати товари або основні засоби, постає безліч запитань, а саме: коли та як сплачувати ПДВ, коли можна відобразити податковий кре...
Кращі матеріали