Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бюджет адміністративних витрат

22.08.2019

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Бюджет адміністративних витрат (АВ) – це вартісне, а за деякими статтями і кількісне вираження планів компанії щодо адміністративних витрат, які необхідно здійснити для виконання бюджету виробництва за визначений проміжок часу (квартал, рік та ін.).

Приблизний перелік таких витрат наведено у п. 15 П(С)БО 16.

Безперечно, більшість адміністративних витрат залишаються незмінними (або майже незмінними) при зміні обсягів діяльності, що значно полегшує складання бюджету АВ.

Проте їх «постійність» зберігається в межах нормального звичайного діапазону діяльності. Значне збільшення або зменшення обсягів виробництва неминуче призведе до відповідної зміни обсягів АВ. Однак така залежність не є прямо пропорційною. Навпаки, АВ зростають або зменшуються набагато повільніше за обсяги діяльності. Отже, потрібно проаналізувати, яким чином та на які статті АВ можуть вплинути зміни обсягів діяльності.

Крім того, необхідно визначити конкретний перелік статей АВ. Адже зміни обсягів діяльності або асортименту продукції можуть призвести до появи нових або зникнення «старих» статей АВ. Наприклад, у зв’язку зі збільшенням обсягів діяльності підприємство розширює штат адмінперсоналу, тому будуть узяті в оренду нові офісні приміщення.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
10.06.2025
Як розподіляти вхідний ПДВ у разі здійснення оподатковуваних і неоподатковуваних операцій
Платники ПДВ, які одночасно здійснюють як оподатковувані, так і неоподатковувані операції, повинні розподіляти вхідний ПДВ за товарами/послугами, що використовуються в обох видах операцій, відповідно до ст. 199 Податкового кодексу (далі – ПК). І навіть якщо неоподатковувану операцію було здійс...
10.06.2025
Придбали основний засіб із розширеною гарантією: як відобразити в обліку?
У статті розглянуто, як відобразити в обліку придбання додаткової (розширеної) гарантії на об’єкт основних засобів. Підприємство купило обладнання у дистриб’ютора. Окрім звичайної гарантії виробника, закладеної в ціну обладнання, підприємство окремо придбало у дистриб’ютора додатко...
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Нове
10.06.2025
Як розподіляти вхідний ПДВ у разі здійснення оподатковуваних і неоподатковуваних операцій
Платники ПДВ, які одночасно здійснюють як оподатковувані, так і неоподатковувані операції, повинні розподіляти вхідний ПДВ за товарами/послугами, що використовуються в обох видах операцій, відповідно до ст. 199 Податкового кодексу (далі – ПК). І навіть якщо неоподатковувану операцію було здійс...
10.06.2025
Придбали основний засіб із розширеною гарантією: як відобразити в обліку?
У статті розглянуто, як відобразити в обліку придбання додаткової (розширеної) гарантії на об’єкт основних засобів. Підприємство купило обладнання у дистриб’ютора. Окрім звичайної гарантії виробника, закладеної в ціну обладнання, підприємство окремо придбало у дистриб’ютора додатко...
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
Кращі матеріали