Бюджет адміністративних витрат
Бюджет адміністративних витрат (АВ) – це вартісне, а за деякими статтями і кількісне вираження планів компанії щодо адміністративних витрат, які необхідно здійснити для виконання бюджету виробництва за визначений проміжок часу (квартал, рік та ін.).
Приблизний перелік таких витрат наведено у п. 15 П(С)БО 16.
Безперечно, більшість адміністративних витрат залишаються незмінними (або майже незмінними) при зміні обсягів діяльності, що значно полегшує складання бюджету АВ.
Проте їх «постійність» зберігається в межах нормального звичайного діапазону діяльності. Значне збільшення або зменшення обсягів виробництва неминуче призведе до відповідної зміни обсягів АВ. Однак така залежність не є прямо пропорційною. Навпаки, АВ зростають або зменшуються набагато повільніше за обсяги діяльності. Отже, потрібно проаналізувати, яким чином та на які статті АВ можуть вплинути зміни обсягів діяльності.
Крім того, необхідно визначити конкретний перелік статей АВ. Адже зміни обсягів діяльності або асортименту продукції можуть призвести до появи нових або зникнення «старих» статей АВ. Наприклад, у зв’язку зі збільшенням обсягів діяльності підприємство розширює штат адмінперсоналу, тому будуть узяті в оренду нові офісні приміщення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року