Допоміжне обладнання на підприємстві згідно з МСФЗ: запаси чи основні засоби?
14.04.2016 1101 0 1
Чим цінна ця стаття:
- ви дізнаєтеся, у яких випадках допоміжне обладнання за правилами МСФЗ визнається основними засобами, а в яких – запасами;
- ви правильно класифікуватимете в обліку придбане допоміжне обладнання.
Від чого допоможе захиститися: від необґрунтованих претензій з боку контролюючих органів щодо періоду визнання витрат на придбання такого обладнання.
У чому питання?
У МСФЗ згадується така категорія активів, як допоміжне обладнання. Що саме розуміється під цим терміном? Чіткого визначення немає (ні в МСФЗ, ні в українських стандартах бухобліку). У загальних випадках під допоміжним обладнанням розуміється таке обладнання, яке лише сприяє виробничому процесу, але не відіграє в ньому основну роль. До допоміжного обладнання належать, наприклад, запчастини, ручні інструменти, калькулятори, насоси тощо.
Утім, для цілей бухгалтерського обліку не важливо, яке це обладнання – допоміжне чи основне. Для правильного складання фінансової звітності потрібна інша класифікація, а саме: визнання обладнання оборотними (запасами) або необоротними активами (основними засобами, далі – ОЗ) підприємства.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року