Рекламні матеріали: бухоблік за МСФЗ та податкові ризики
Ситуація із практики: підприємство (платник податку на прибуток та ПДВ, складає фінансову звітність за МСФЗ) для рекламування продукції, яку воно виробляє (металеві конструкції, декорації та ін.), замовило у поліграфічної компанії виготовлення кольорових каталогів. У каталогах буде розміщено інформацію про підприємство, асортимент, характеристики та орієнтовні ціни на продукцію. Каталоги будуть роздавати на виставках та адресно розсилати потенційним клієнтам.
Як правильно, з погляду МСФЗ, визнавати витрати на виготовлення та розповсюдження рекламних каталогів у фінансовій звітності?
Які особливості податкового обліку таких витрат? Чи є ризики розповсюдження такої рекламної «макулатури»?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року