Рекламні матеріали: бухоблік за МСФЗ та податкові ризики
Ситуація із практики: підприємство (платник податку на прибуток та ПДВ, складає фінансову звітність за МСФЗ) для рекламування продукції, яку воно виробляє (металеві конструкції, декорації та ін.), замовило у поліграфічної компанії виготовлення кольорових каталогів. У каталогах буде розміщено інформацію про підприємство, асортимент, характеристики та орієнтовні ціни на продукцію. Каталоги будуть роздавати на виставках та адресно розсилати потенційним клієнтам.
Як правильно, з погляду МСФЗ, визнавати витрати на виготовлення та розповсюдження рекламних каталогів у фінансовій звітності?
Які особливості податкового обліку таких витрат? Чи є ризики розповсюдження такої рекламної «макулатури»?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року