Слово редактора Uteka-Комерція від 20.09.2022
Шановні колеги!
Цього тижня в Uteka-Комерція ми підготували для вас спецвипуск, присвячений електронному документообігу.
Дехто із суб’єктів господарювання вважають такий метод обміну документами ненадійним. Виникають сумніви стосовно контрагента. Зокрема, якщо немає прямої домовленості й саме таке оформлення виконання зобов’язань у договорі не прописане, то чи можуть податківці в цьому випадку визнати електронні документи недійсними? Вважаємо, що ні. На підтвердження цього ми навели вагомі аргументи.
Консультації, зібрані у спецвипуску, допоможуть вам оцінити безперечні переваги електронного документообігу, особливо в умовах нинішніх реалій. А також правильно його організувати.
Наступного тижня ми також готуємо для вас багато цікавого, зокрема:
- для платників, які повинні подавати звіт по ТЦУ: яку саме звітність подавати та в які терміни, які звіти подаються вперше і за яких умов; які особливості та податкові наслідки відображення самостійних ТЦУ-коригувань у декларації з податку на прибуток;
- чи є відповідальність за порушення у сфері застосування РРО у воєнний час;
- якщо підприємець знаходиться за кордоном, яким чином обкладається податками його дохід;
- протягом якого часу можна відображати податковий кредит на підставі податкової накладної;
- чи буде правильно, якщо наказ на проведення інвентаризації був в одному місяці, а акт на списання оформлено в іншому періоді.
Корисного читання!
З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція
Коментарі до матеріалу