Шановні колеги!
З 1 квітня змінилися правила оподаткування ПДФО та ВЗ підзвітних коштів. Тому в Uteka-Комерція цього тижня ми докладно розглянули, чого саме очікувати роботодавцям, які направляють працівників у відрядження або видають кошти під звіт.
У період воєнного стану діють особливі правила трудових відносин, тому звільнення працівників у цей час має певні особливості, про які ми також розповіли цього тижня, додавши приклади наказу та зразки заповнення трудової книжки.
У зв’язку з війною у багатьох суб’єктів господарювання зменшилися об’єми їх господарської діяльності, і підприємство не має можливості забезпечити своїх працівників звичним обсягом робіт. При цьому в надії на краще підприємство не бажає розривати трудовий договір із працівниками. Про варіанти оформлення трудових відносин у цьому випадку читайте в Uteka.
Чи звільняє період воєнного стану від нарахування пені в разі несвоєчасної сплати податків? Не завжди. Ми розглянули ситуації з практики, щоб пояснити, коли саме платник податків може уникнути нарахування пені.
Підприємство до війни видавало журнали у друкованій формі за передплатою, і до цієї операції застосовувалася пільга відповідно до пп. 197.1.25 ПК. Але наразі постачати територією України друковані примірники стало складно, і підприємство вирішило надавати своїм передплатникам доступ до електронної версії журналу. Чи може вважатися електронна версія журналу електронним виданням, і чи може підприємство в цій ситуації так само застосовувати пільгу з ПДВ, передбачену пп. 197.1.25 ПК? Шукайте відповіді в наших публікаціях.
Також цього тижня ми розглянули:
Наступного тижня ми розглянемо, зокрема, наступне:
Корисного читання!
З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція