Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Первинка трирічної давності, не перевірена фіскалами: знищувати чи ні?

07.05.2019 951 0 0

Бухгалтер на підприємстві

Ведення документообігу на кожному окремому підприємстві має регламентуватись інструкцією з діловодства, регламентами роботи з документами, положеннями про структурні підрозділи підприємства та посадовими інструкціями.

Стандартний і найбільш поширений строк зберігання документів не перевищує трьох років. Оперує цим строком і Податковим кодексом (далі – ПК), про що нагадують податківці (ІПК ДФС від 08.06.17 р. № 550/6/99-99-14-03-01-15/ІПК, лист ДФС від 19.09.16 р. № 20303/6/99-99-15-02-02-15 (далі – Лист № 20303)).

Зокрема, як передбачено п. 44.3, 44.4 ПК:

  • первинні документи, за якими подавалася податкова звітність, повинні зберігатися не менше 1 095 днів із дня подання такої звітності (2 555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПК);
  • первинні документи, пов’язані із предметом податкової перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за результатами такої перевірки податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, повинні зберігатися до закінчення перевірки та встановленого строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або до винесення остаточного судового рішення, але не менше 1 095 днів.

Відлік цього строку починається із дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом. А якщо таку податкову декларацію було подано пізніше, – за днем її фактичного подання (п. 102.1 ПК).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали