Ведення документообігу на кожному окремому підприємстві має регламентуватись інструкцією з діловодства, регламентами роботи з документами, положеннями про структурні підрозділи підприємства та посадовими інструкціями.
Стандартний і найбільш поширений строк зберігання документів не перевищує трьох років. Оперує цим строком і Податковим кодексом (далі – ПК), про що нагадують податківці (ІПК ДФС від 08.06.17 р. № 550/6/99-99-14-03-01-15/ІПК, лист ДФС від 19.09.16 р. № 20303/6/99-99-15-02-02-15 (далі – Лист № 20303)).
Зокрема, як передбачено п. 44.3, 44.4 ПК:
Відлік цього строку починається із дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом. А якщо таку податкову декларацію було подано пізніше, – за днем її фактичного подання (п. 102.1 ПК).