• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Розпродажі, знижки, бонуси для покупців

Оновлено

03.09.2019 431 0 1

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

Знижки та розпродажі, як правило, організуються підприємствами торгівлі в рекламних цілях. І, як будь-яка рекламна акція, вони вимагають бездоганного документального оформлення, щоб уникнути претензій із боку ДФС. Тому в консультації ми розглянемо не тільки особливості відображення в обліку підприємства торгівлі операцій із надання знижок, але і їх документальне оформлення.

Якщо підприємство торгівлі надає покупцям знижки (організує розпродаж), слід пам’ятати, що реклама про знижки (розпродаж) повинна містити відомості про місце, дату початку та закінчення цієї акції, а також про розмір знижки (у співвідношенні з попередньою ціною реалізації товару) (ч. 5 ст. 8 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу»).

Терміни «знижка» або «зменшена ціна» дозволяється вживати, тільки якщо (ч. 4 ст. 15 Закону № 3161):

  • вони застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує суб’єкт господарювання, який проводить акцію;
  • знижка або зменшення ціни діє протягом певного часу;
  • ціна продукції зі знижкою є більш низькою, ніж її звичайна ціна.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали