Розпродажі, знижки, бонуси для покупців
Зустрічаємо 2020 рік: знижки, подарунки та корпоративи
Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Знижки та розпродажі, як правило, організуються підприємствами торгівлі в рекламних цілях. І, як будь-яка рекламна акція, вони вимагають бездоганного документального оформлення, щоб уникнути претензій із боку ДФС. Тому в консультації ми розглянемо не тільки особливості відображення в обліку підприємства торгівлі операцій із надання знижок, але і їх документальне оформлення.
Якщо підприємство торгівлі надає покупцям знижки (організує розпродаж), слід пам’ятати, що реклама про знижки (розпродаж) повинна містити відомості про місце, дату початку та закінчення цієї акції, а також про розмір знижки (у співвідношенні з попередньою ціною реалізації товару) (ч. 5 ст. 8 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу»).
Терміни «знижка» або «зменшена ціна» дозволяється вживати, тільки якщо (ч. 4 ст. 15 Закону № 3161):
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Вигідно оформити підписку на розділ "Агро"
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року