Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Організація бухобліку в фермерському господарстві

27.07.2017 8517 0 2

Після держреєстрації фермерського господарства (далі – ФГ) перед власником постає запитання: із чого розпочати бухгалтерський облік на підприємстві? У цій консультації розглянемо основні засади, які допоможуть раціонально організувати бухоблік на новоствореному підприємстві.

Як установлено ст. 2 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996), усі юридичні особи, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, зобов’язані вести бухоблік та подавати фінзвітність відповідно до законодавства. Це означає, що ФГ повинні здійснювати бухоблік своєї діяльності. Те саме прописано й у ст. 28 Закону від 19.06.03 р. № 973-IV «Про фермерське господарство».

Бухгалтерський облік ведеться безперервно – з дня реєстрації ФГ і до його ліквідації. При цьому ФГ, як і всі інші юрособи, мають керуватися насамперед:

Питання організації бухобліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів (ч. 2 ст. 8 Закону № 996). Тобто власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, повинен організувати бухоблік і забезпечити фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів та регістрів.

Розглянемо послідовно дії власника (керівника) ФГ зі створення цілісної системи бухобліку.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали