Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Складаємо розрахунки коригування до зведених податкових накладних

06.08.2019

Розрахунок коригування до податкової накладної: заповнення у різних ситуаціях

Як анулювати помилкову податкову накладну
Розрахунки коригування за новими правилами
Складаємо розрахунки коригування за новою формою
Що змінилося в новій формі податкової накладної та розрахунку коригування

У цій статті ми розкажемо, в яких випадках та як оформлюються розрахунки коригування до зведених податкових накладних (далі – РК, ПН).

У деяких випадках платники ПДВ складають не звичайні, а зведені ПН (докладно про це див. «Підсумкові та зведені податкові накладні: коли їх складають»). Так, зведені ПН виписують:

  • для нарахування компенсуючих податкових зобов’язань (далі – ПЗ) у разі використання товарів/послуг/необоротних активів у негосподарській діяльності або неоподатковуваних операціях (згідно з п. 198.5 Податкового кодексу, далі – ПК);
  • нарахування ПЗ у разі часткового використання товарів/послуг/необоротних активів в оподатковуваних операціях і часткового – в неоподатковуваних (згідно з п. 199.1 ПК);
  • донарахування ПЗ, якщо база оподаткування перевищує договірну ціну (згідно з п. 201.4 ПК). Щоправда, у таких випадках дозволено складати як зведену, так і звичайну ПН.

Основна особливість складання РК до зведених ПН полягає в тому, що для таких РК передбачено спеціальні коди причин коригування:

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
02.04.2025
Тара для готової продукції: бухгалтерський облік
Кожне сільськогосподарське підприємство хоча б раз стикалося з питанням обліку тари. Вона може використовуватися як для пакування готової продукції, так і для зберігання та транспортування товарно-матеріальних цінностей. А підприємство може бути як продавцем, що реалізує продукцію в тарі, так і поку...
24.03.2025
Заповнюємо заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального
Ми неодноразово писали в нашому журналі («Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025»; «Нові правила зберігання пального аграріями: огляд Закону № 3817»), що з 01.01.2025 змінилися правила отримання ліцензії на зберігання пального для власних...
Популярне
03.02.2025
Подання декларації єдинниками четвертої групи – юрособами
До 20 лютого сільгосппідприємства для підтвердження статусу платника єдиного податку (далі – ЄП) або переходу до четвертої групи єдинників повинні подати звітність із цього податку. Зазначимо, що за повідомленням Мінфіну та ДПС із 2025 року має діяти нова форма декларації єдинників і додатків ...
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
06.02.2025
Плата за землю: звітуємо за 2025 рік
Плата за землю складається із земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності (далі – орендна плата). Тобто, якщо у власності суб’єкта господарювання є земельні ділянки або він орендує землі державної чи комунальної власності, йому потрібно звітувати за т...
Нове
10.04.2025
Як оскаржити індивідуальну податкову консультацію: практичні поради
Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) є важливим інструментом взаємодії між платником податків і контролюючим органом, який має забезпечити передбачуваність і стабільність податкових правовідносин. Проте на практиці трапляються випадки, коли видана ІПК суперечить нормам податкового...
07.04.2025
Підприємство здає в оренду частину приміщення: як оформити договір, подати форму № 20-ОПП і що з податком на нерухомість?
На практиці нерідко виникають ситуації, коли підприємство планує здати в оренду лише частину приміщення (складу, ангару тощо). Однак у таких випадках виникає низка запитань, зокрема: як правильно зазначити в договорі оренди, що в користування передається саме частина приміщення; чи потрібно пода...
04.04.2025
Підприємець мобілізований, але продовжує діяльність через представника: як оформляти договори?
Підприємець був мобілізований, але продовжує вести підприємницьку діяльність, видавши для цього довіреність своїй дружині. Довіреність передбачає, зокрема, право укладати договори від імені підприємця. У зв'язку із цим постало запитання: як потрібно оформляти договори, які підписуватиме дружина підп...
Кращі матеріали