Із цієї статті ви дізнаєтеся: у яких випадках платники ПДВ повинні або мають право складати зведені податкові накладні (далі – ПН), а також які особливості їх заповнення.
Як установлено п. 201.1 Податкового кодексу (далі – ПК), постачальник товарів (послуг) повинен складати ПН на кожну операцію із постачання на дату виникнення податкових зобов’язань (далі – ПЗ). Але в деяких випадках передбачено виписувати зведені ПН, а саме:
Отже, розглянемо особливості оформлення ПН у кожному випадку.
Згідно з п. 201.4 ПК платники ПДВ у разі здійснення операцій із постачання товарів/послуг, які мають безперервний або ритмічний характер, можуть складати зведені ПН. Тобто виписувати не окрему ПН на кожну операцію, а одну на декілька операцій із постачання.
Нагадаємо, ритмічними вважаються постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць. Причому, як зазначають спеціалісти ДФС (ЗІР, категорія 101.16), ритмічний характер постачання має підтверджуватися договором із покупцем.