Рекламні акції: правила проведення та обліку
21.12.2017 2293 0 2
У кінці року багато підприємств проводять масштабні рекламні акції. У консультації розглянемо, як провести та якими документами оформити таку акцію, а також як правильно відобразити її в обліку.
Рекламою є інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб, призначена для формування обізнаності споживачів реклами або підтримання їх інтересу до такої особи чи товару (ст. 1 Закону № 270).
Не вважається рекламою розміщення інформації про виробника товару або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці (п. 7 ст. 8 Закону № 270).
За способом розміщення рекламу можна поділити на два види (ст. 1 Закону № 270):
- внутрішня – розміщується всередині будівель, споруд;
- зовнішня – розміщується на спеціальних стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будівель, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Зовнішня реклама в населених пунктах розміщується на підставі дозволу органу виконавчої влади (п. 1 ст. 16 Закону № 270).
Забороняється рекламувати товари, послуги та дії людей, перелічені в ч. 1 ст. 8 Закону № 270 (наприклад, рекламувати товар, заборонений до ввезення та продажу в Україні, використовувати засоби і технології, які впливають на підсвідомість споживача і т. п.).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року