• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Рекламні акції: правила проведення та обліку

У кінці року багато підприємств проводять масштабні рекламні акції. У консультації розглянемо, як провести та якими документами оформити таку акцію, а також як правильно відобразити її в обліку.

Рекламою є інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб, призначена для формування обізнаності споживачів реклами або підтримання їх інтересу до такої особи чи товару (ст. 1 Закону № 270).

Не вважається рекламою розміщення інформації про виробника товару або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці (п. 7 ст. 8 Закону № 270).

За способом розміщення рекламу можна поділити на два види (ст. 1 Закону № 270):

  • внутрішня – розміщується всередині будівель, споруд;
  • зовнішня – розміщується на спеціальних стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будівель, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Зовнішня реклама в населених пунктах розміщується на підставі дозволу органу виконавчої влади (п. 1 ст. 16 Закону № 270).

Забороняється рекламувати товари, послуги та дії людей, перелічені в ч. 1 ст. 8 Закону № 270 (наприклад, рекламувати товар, заборонений до ввезення та продажу в Україні, використовувати засоби і технології, які впливають на підсвідомість споживача і т. п.).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали