Сьогодні неможливо уявити собі роботу підприємства без зв'язку (стаціонарного та мобільного) та Інтернету. Тому в підприємств закономірно виникає запитання про порядок обліку таких витрат. Розглянемо різні нюанси, пов'язані з витратами на використання телефонного зв'язку та Інтернету в офісі.
Нині мобільний зв'язок став, безумовно, невід'ємною частиною життя не тільки кожної людини, але й кожного підприємства. Адже переваги його використання величезні: підприємство (в особі його працівників) може зв'язатися з потрібним йому клієнтом, контрагентом тоді, коли йому потрібно.
Які існують варіанти використання працівниками підприємства мобільного зв'язку для вирішення виробничих питань?
Назвемо найпоширеніші:
При будь-якому із цих варіантів видається відповідний наказ. У наказі, складеному в довільній формі та підписаному керівником підприємства, указуються: