Витрати на зв'язок та інтернет
03.04.2018 3011 0 4
Сьогодні неможливо уявити собі роботу підприємства без зв'язку (стаціонарного та мобільного) та Інтернету. Тому в підприємств закономірно виникає запитання про порядок обліку таких витрат. Розглянемо різні нюанси, пов'язані з витратами на використання телефонного зв'язку та Інтернету в офісі.
Нині мобільний зв'язок став, безумовно, невід'ємною частиною життя не тільки кожної людини, але й кожного підприємства. Адже переваги його використання величезні: підприємство (в особі його працівників) може зв'язатися з потрібним йому клієнтом, контрагентом тоді, коли йому потрібно.
Які існують варіанти використання працівниками підприємства мобільного зв'язку для вирішення виробничих питань?
Назвемо найпоширеніші:
- телефонні апарати та номери (SIM-картки) числяться на балансі підприємства та видаються працівникам;
- працівники надають в оренду свої телефонні апарати, а SIM-картки, які їм видаються, знаходяться на балансі підприємства;
- працівники надають в оренду підприємству і телефони, і номери (SIM-картки);
- працівники ведуть службові розмови зі своїх телефонів і за свої гроші, а підприємство після закінчення місяця виплачує їм певну компенсацію. При цьому сума такої компенсації може бути прописана у внутрішньому документі підприємства.
При будь-якому із цих варіантів видається відповідний наказ. У наказі, складеному в довільній формі та підписаному керівником підприємства, указуються:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року