Як укомплектувати вакансію за сприяння центру зайнятості
21.06.2017 228 0 0
Мінсоцполітики в листі від 25.05.2017 р № 420/0/126-17/243 нагадала, що відповідно до п. 4 частини третьої ст. 50 Закону України «Про зайнятість населення» роботодавці зобов'язані своєчасно та в повному обсязі подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику в сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії) незалежно від місця розташування (форма № 3-ПН).
Звіт подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочих дні з дати відкриття вакансії (й).
У разі відсутності необхідності відбору працівників роботодавець може самостійно повідомити про це фахівцям базового центру зайнятості будь-яким зручним для нього способом: в письмовій або усній (телефонної) формі, а також проставивши позначку в корінці направлення на працевлаштування на вакансію, виданого безробітній особі. У такому випадку відбір претендентів на неї центром зайнятості припиняється.
Для прискорення відбору персоналу та укомплектування вакансій форма № 3-ПН може бути подана роботодавцем в будь-який центр зайнятості незалежно від його місця розташування засобами електронного зв'язку. Оскільки у формі № 3-ПН передбачено підпис роботодавця, то при відправленні центру зайнятості по електронній пошті сканованою форми № 3-ПН роботодавець зобов'язаний підтвердити раніше подану таким же способом звітність паперовим носієм, завіреним підписом (керівника або уповноваженої ним особи, фізичної особи - підприємця ). У паперовій формі № 3-ПН фахівець центру зайнятості проставляє відмітку про прийняття, дату прийняття, вказує свою посаду, прізвище, ім'я, по батькові та проставляє особистий підпис.
Слід зазначити, що на сьогодні ще не реалізована можливість подачі електронної звітності за формою № 3-ПН, в тому числі через «Електронний кабінет роботодавця» з накладанням електронного цифрового підпису.
Коментарі до матеріалу