Спецпроект «Податкова накладна: правила оформлення та приклади»
Існує чимало варіантів заповнення податкових накладних (далі – ПН) залежно від конкретної ситуації. Звісно, бухгалтер не використовує їх усі в загальних випадках, тому за певних обставин (наприклад, у разі ліквідації основних засобів, постачання товарів нерезиденту, анулювання ПДВ- реєстрації тощо) перед ним постає запитання: як правильно оформити ПН?
У спецпроекті «Податкова накладна: правила оформлення та приклади» ми не тільки пояснимо вам, як заповнити ПН, але й наведемо зразки їх заповнення.
З матеріалів спецпроекта ви, зокрема, дізнаєтесь:
- які загальні правила заповнення ПН;
- на яку дату має бути оформлена ПН та коли її слід зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- як скласти ПН на неплатника ПДВ, у тому числі в разі постачань кінцевому споживачу;
- як оформити ПН у разі отримання послуг від нерезидента в Україні;
- як повинні складати ПН філіали, яким делеговано таке право;
- коли та як оформлюється ПН у разі ліквідації об’єктів основних засобів;
- як скласти ПН у разі анулювання ПДВ-реєстрації;
- які особливості заповнення ПН для нарахування компенсуючих податкових зобов’язань;
- як виправити помилки в заголовній частині ПН, даті та ІПН.
Спецпроєкт буде корисним керівникам, фінансовим директорам, юристам, бухгалтерам підприємств та аудиторам.
Для ознайомлення зі Спецпроєктом не забувайте вводити свій логін та пароль або оформити передплату.
З питань придбання звертайтеся за тел. +38(044) 334-62-70
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року
Коментарі до матеріалу