Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Спецпроєкт «Гарантійні ремонти та заміни товару: облікові аспекти»

29.07.2024 263 0 0

1 из 1

Надання гарантії на товари, що реалізуються суб’єктами господарювання, є сталою практикою. Адже не всі дефекти товару можна виявити відразу (деякі виявляються лише в процесі експлуатації), і покупець має бути застрахований від небажаних сюрпризів. Тому під час реалізації товарів постачальники встановлюють гарантійний строк, протягом якого вони забезпечують якість товару і зобов’язуються безплатно відремонтувати або замінити проданий товар у разі виявлення в ньому дефектів або поломки, що виникли не з вини покупця.

Документальне оформлення, бухгалтерський облік та податкові наслідки операцій із безплатного ремонту або заміни товарів під час гарантійного строку викликають багато запитань як у постачальників (виробників) товарів, так і в покупців. Найпоширеніші з них ми розглянули в спецпроєкті «Гарантійні ремонти та заміни товару: облікові аспекти».

Зокрема, ми детально висвітлили такі теми:

  • облік гарантійних ремонтів та замін у виробників, дистриб'юторів і покупців;
  • формування забезпечення виконання гарантійних зобов'язань;
  • облікові особливості гарантійного ремонту товарів у сервісних центрах;
  • гарантійні ремонти та заміни у сфері ЗЕД.

Спецпроєкт буде корисним керівникам, фінансовим директорам, юристам, бухгалтерам підприємств та аудиторам.

Для ознайомлення зі Спецпроєктом не забувайте вводити свій логін та пароль або оформити передплату.

З питань придбання звертайтеся за тел. +38(044) 334-62-70

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Спецрозбір»

«Спеціальний розбір» важливих бухгалтерських тем. Тема розкривається «зі всіх боків», розглядаються всі можливі операції за темою та їх відображення та оподаткування, надаються поради для оптимального рішення

6000 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали