Спецпроєкт «Гарантійні ремонти та заміни товару: облікові аспекти»
Надання гарантії на товари, що реалізуються суб’єктами господарювання, є сталою практикою. Адже не всі дефекти товару можна виявити відразу (деякі виявляються лише в процесі експлуатації), і покупець має бути застрахований від небажаних сюрпризів. Тому під час реалізації товарів постачальники встановлюють гарантійний строк, протягом якого вони забезпечують якість товару і зобов’язуються безплатно відремонтувати або замінити проданий товар у разі виявлення в ньому дефектів або поломки, що виникли не з вини покупця.
Документальне оформлення, бухгалтерський облік та податкові наслідки операцій із безплатного ремонту або заміни товарів під час гарантійного строку викликають багато запитань як у постачальників (виробників) товарів, так і в покупців. Найпоширеніші з них ми розглянули в спецпроєкті «Гарантійні ремонти та заміни товару: облікові аспекти».
Зокрема, ми детально висвітлили такі теми:
- облік гарантійних ремонтів та замін у виробників, дистриб'юторів і покупців;
- формування забезпечення виконання гарантійних зобов'язань;
- облікові особливості гарантійного ремонту товарів у сервісних центрах;
- гарантійні ремонти та заміни у сфері ЗЕД.
Спецпроєкт буде корисним керівникам, фінансовим директорам, юристам, бухгалтерам підприємств та аудиторам.
Для ознайомлення зі Спецпроєктом не забувайте вводити свій логін та пароль або оформити передплату.
З питань придбання звертайтеся за тел. +38(044) 334-62-70
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року
Коментарі до матеріалу