Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Зміни до Методичних рекомендацій з організації внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів у своїх закладах та у підвідомчих бюджетних установах

Змінами до наказу Про затвердження Методичних рекомендацій з організації внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів у своїх закладах та у підвідомчих бюджетних установах

визначається рекомендована схема для організації внутрішнього контролю в установі.

Встановлено, що внутрішній контроль (фінансове управління і контроль) слід розуміти не як окрему подію чи обставину, а як цілісний процес, який здійснюється керівництвом та працівниками установи.

Основою внутрішнього контролю (фінансового управління і контролю) є відповідальність керівника за управління та розвиток установи в цілому (управлінська відповідальність та підзвітність), до основних завдань якого належить планування та організація діяльності, формування адекватної структури внутрішнього контролю, нагляд за здійсненням внутрішнього контролю та управління ризиками для досягнення впевненості в межах розумного в тому, що мета і цілі установи будуть досягнуті, а рішення, включаючи фінансові, виконуватимуться з урахуванням принципів законності, економічності, ефективності, результативності та прозорості.

Управлінська відповідальність та підзвітність керівника та працівників установи ґрунтується на вимогах законодавства і стосується всієї діяльності установи, зокрема щодо:

— визначення мети (місії), стратегічних цілей, завдань, заходів та очікуваних результатів діяльності з урахуванням наявних ресурсів в плані діяльності установи на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;

— формування бюджетних запитів, порядків використання бюджетних коштів, складання та виконання кошторисів бюджетних установ, паспортів бюджетних програм;

— управління бюджетними коштами (прийняття рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачам бюджетних коштів, здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів, оцінки ефективності бюджетних програм) тощо;

— організації та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності;

— управління об'єктами державної власності;

— надання адміністративних послуг;

— здійснення контрольно-наглядових функцій;

— здійснення державних закупівель;

— здійснення правової та кадрової роботи;

— діяльності з протидії та запобігання корупції;

— забезпечення режиму секретності та інформаційної безпеки;

— організації документообігу та управління інформаційними потоками;

— взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
22.07.2025
Особливості припинення підприємницької діяльності ФОП у зв’язку зі смертю: роз'яснення Мін'юсту
Міністерство юстиції розглянуло лист Виконавчого комітету Криворізької міської ради від 13.06.2025 № 3/15/3732 щодо деяких питань, пов’язаних із припиненням підприємницької діяльності фізособи-підприємця у зв’язку зі смертю, та повідомляє. Більше за темою: Смерть єдиного засновника ферм...
22.07.2025
Уряд ліквідував декілька міністерств і створив нові
Урядом на засыданны 21 липня прийнято рішення перейменувати окремі міністерства. Більше за темою: Які підприємства мають підтвердити статус критично важливого? Урядом на засіданні 21 липня прийнято рішення перейменувати Міністерство соціальної політики на Міністерство соціальної політики,...
22.07.2025
Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин
Метою та завданнями законопроєкту є мінімізація дискреції у діях органів влади – законодавче визначення ознак наявності трудових відносин, а також встановлення обовʼязку контролюючих органів та усіх субʼєктів правовідносин для перекваліфікації останніх у трудові правовідносини – звертати...
Кращі матеріали