Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Запрацює координаційна рада з питань розвитку мікробізнесу

05.11.2019

В Україні діятиме Координаційна рада з питань розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва. Таке рішення було прийнято на виконання Указу Президента № 761/2019 від 17 жовтня.

Відповідна постанова № 892 від 28 жовтня 2019 року набрала чинності 31 жовтня 2019 року.

До складу Ради увійдуть:

  • заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, голова Ради;
  • заступник Міністра фінансів, заступник голови Ради;
  • заступники: Міністра соціальної політики; Міністра цифрової трансформації; Міністра у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб; Голови ДПС; Голови Держмитслужби;
  • представники: АМКУ, ДРС, Нацбанку (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Українська асоціація районних та обласних рад" (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" (за згодою); громадських організацій, що представляють інтереси суб'єктів мікропідприємництва та малого підприємництва (за згодою).

Рада є тимчасовим консультативно-дорадчим органом, утвореним для поліпшення умов з розвитку підприємництва, провадження фізособами підприємницької діяльності.

Основні завдання Ради, серед іншого:

  • підготовка стратегічних рішень щодо проведення реформ у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • підготовка рекомендацій та пропозицій щодо формування і реалізації держполітики у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань щодо сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва, зокрема:
  • лібералізації умов та критеріїв віднесення ФОПів до першої групи спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності;
  • запровадження дворічного мораторію на проведення перевірок ФОПів (крім тих, що провадять високорентабельні види діяльності з істотними ризиками ухилення від оподаткування) щодо дотримання ними порядку застосування РРО;
  • відповідальності ФОПів за порушення ними встановленого порядку подання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням РРО;
  • проведення роз'яснювальної роботи щодо застосування РРО відповідно до законів про РРО та кешбек.

Рада:

  • проводитиме аналіз стану справ і причин виникнення проблемних питань щодо розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • братиме участь у розробленні проектів НПА з питань, що належать до її компетенції;
  • подаватиме Уряду розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.

Формою роботи Ради визначено засідання, що проводитимуться за рішенням її голови в разі потреби, але не рідше ніж один раз на 3 місяці.

www.president.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
25.06.2025
Готуються скасувати 63 регуляторних акти для бізнесу
Вкотре планують дерегуляцію нормативно-правових актів. Що зміниться для бізнесу – дізнаємося разом. Уряд підтримав законопроєкт, який скасовує 63 непотрібні вимоги до бізнесу. Це дозволить підприємцям зекономити близько 400 млн грн. Що саме скасовують і чому це важливо – дивіться в інфо...
25.06.2025
У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку
Резерв+ з липня цього року впровадить нові категорії працівників, які можуть отримати автоматичні відстрочки. Більше за темою: Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації Зміни щодо військового обліку та відстрочки від призову У листі МОН від 17.06.2025 № 1/12626-25 зазначається...
25.06.2025
Держстат затвердив форми статистичного спостереження № 1-підприємництво, № 2-підприємництво та № 1-ПНП
Держстат оновив форми статзвітності № 1- і № 2-підприємництво. Також, затверджено нову форму статзвіту для юросіб № 1-ПНП «Професійне навчання на підприємстві», яка подається один раз на п’ять років. Їх вводять в дію зі звіту за 2025 рік, а саме: № 1-підприємництво (річна) &laqu...
Кращі матеріали