Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Запрацює координаційна рада з питань розвитку мікробізнесу

05.11.2019

В Україні діятиме Координаційна рада з питань розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва. Таке рішення було прийнято на виконання Указу Президента № 761/2019 від 17 жовтня.

Відповідна постанова № 892 від 28 жовтня 2019 року набрала чинності 31 жовтня 2019 року.

До складу Ради увійдуть:

  • заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, голова Ради;
  • заступник Міністра фінансів, заступник голови Ради;
  • заступники: Міністра соціальної політики; Міністра цифрової трансформації; Міністра у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб; Голови ДПС; Голови Держмитслужби;
  • представники: АМКУ, ДРС, Нацбанку (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Українська асоціація районних та обласних рад" (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" (за згодою); громадських організацій, що представляють інтереси суб'єктів мікропідприємництва та малого підприємництва (за згодою).

Рада є тимчасовим консультативно-дорадчим органом, утвореним для поліпшення умов з розвитку підприємництва, провадження фізособами підприємницької діяльності.

Основні завдання Ради, серед іншого:

  • підготовка стратегічних рішень щодо проведення реформ у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • підготовка рекомендацій та пропозицій щодо формування і реалізації держполітики у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань щодо сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва, зокрема:
  • лібералізації умов та критеріїв віднесення ФОПів до першої групи спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності;
  • запровадження дворічного мораторію на проведення перевірок ФОПів (крім тих, що провадять високорентабельні види діяльності з істотними ризиками ухилення від оподаткування) щодо дотримання ними порядку застосування РРО;
  • відповідальності ФОПів за порушення ними встановленого порядку подання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням РРО;
  • проведення роз'яснювальної роботи щодо застосування РРО відповідно до законів про РРО та кешбек.

Рада:

  • проводитиме аналіз стану справ і причин виникнення проблемних питань щодо розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • братиме участь у розробленні проектів НПА з питань, що належать до її компетенції;
  • подаватиме Уряду розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.

Формою роботи Ради визначено засідання, що проводитимуться за рішенням її голови в разі потреби, але не рідше ніж один раз на 3 місяці.

www.president.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Пропонують удосконалити використання бізнесом державного майна: законопроєкти
Зареєстровано нові законопроекти, спрямовані на підвищення ефективності використання державної та комунальної власності через залучення інвестицій і розвиток партнерства з бізнесом. Більше за темою: Чи може підприємець бути платником орендної плати за земельну ділянку комунальної власності? Фізосо...
18.09.2025
Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025)
Мінрозвитку оновило перелік ТОТ. Які саме зміни сталися цього разу? Більше за темою: Опубліковано перелік ТОТ і територій ведення бойових дій: як скористатися податковими пільгами Мінрозвитку оновило перелік ТОТ наказом від 11.09.2025 № 1374 (не набрав чинності). Зміни та уточнення стосуються ...
18.09.2025
Пропонують удосконалити підтримку аграріїв щодо створення робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки
Планують удосконалити механізми підтримки суб’єктів підприємництва, зокрема, з числа аграріїв, щодо створення нових робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки. Більше за темою: В який термін можна надати органу ДПС документи, що були відсутні під час перевірки Чи може підприємство по...
Кращі матеріали