Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Запрацює координаційна рада з питань розвитку мікробізнесу

05.11.2019

В Україні діятиме Координаційна рада з питань розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва. Таке рішення було прийнято на виконання Указу Президента № 761/2019 від 17 жовтня.

Відповідна постанова № 892 від 28 жовтня 2019 року набрала чинності 31 жовтня 2019 року.

До складу Ради увійдуть:

  • заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, голова Ради;
  • заступник Міністра фінансів, заступник голови Ради;
  • заступники: Міністра соціальної політики; Міністра цифрової трансформації; Міністра у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб; Голови ДПС; Голови Держмитслужби;
  • представники: АМКУ, ДРС, Нацбанку (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Українська асоціація районних та обласних рад" (за згодою), Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" (за згодою); громадських організацій, що представляють інтереси суб'єктів мікропідприємництва та малого підприємництва (за згодою).

Рада є тимчасовим консультативно-дорадчим органом, утвореним для поліпшення умов з розвитку підприємництва, провадження фізособами підприємницької діяльності.

Основні завдання Ради, серед іншого:

  • підготовка стратегічних рішень щодо проведення реформ у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • підготовка рекомендацій та пропозицій щодо формування і реалізації держполітики у сфері сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань щодо сприяння розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва, зокрема:
  • лібералізації умов та критеріїв віднесення ФОПів до першої групи спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності;
  • запровадження дворічного мораторію на проведення перевірок ФОПів (крім тих, що провадять високорентабельні види діяльності з істотними ризиками ухилення від оподаткування) щодо дотримання ними порядку застосування РРО;
  • відповідальності ФОПів за порушення ними встановленого порядку подання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням РРО;
  • проведення роз'яснювальної роботи щодо застосування РРО відповідно до законів про РРО та кешбек.

Рада:

  • проводитиме аналіз стану справ і причин виникнення проблемних питань щодо розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва;
  • братиме участь у розробленні проектів НПА з питань, що належать до її компетенції;
  • подаватиме Уряду розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.

Формою роботи Ради визначено засідання, що проводитимуться за рішенням її голови в разі потреби, але не рідше ніж один раз на 3 місяці.

www.president.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
05.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент підписав Закон про факторинг Які перевірки, незважаючи на мораторій, таки проводитимуться Кабмін вкотре оновив правила військового обліку та призову Для працівників певних категорій планують затвердити Порядок організації та проведення обов'язкових ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
06.08.2025
Планують затвердити вимоги для облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю
Мінекономіки оприлюднило проєкт наказу, який розроблено з метою встановлення загальних та спеціальних вимог для обладнання (облаштування) робочих місць для осіб з інвалідністю із втратою функціонала. Що може змінитися для роботодавців? Більше за темою: Компенсація витрат на облаштування робочих міс...
06.08.2025
Пропонують запровадити компенсацію інвестицій через податки: законопроєкти
Проведено робочу групу щодо законопроєктів про підтримку переробної промисловості. Які ж саме зміни передбачаються цими документами? Більше за темою: Отримання коштів на фінансування капітальних інвестицій: як оподаткувати та відобразити в обліку? Облік інвестицій за методом участі в капіталі Зако...
06.08.2025
У вартість державних контрактів дозволили включати частину витрат на кредити
Змінами передбачено, що компанії, які виконують державні контракти, зможуть включати у вартість договорів частини витрат на кредити, які вони беруть для виконання зобов’язань (наприклад, купівлі сировини, виплатити зарплати тощо).  Більше за темою: Облік надання дронів на потреби оборони...
Кращі матеріали