Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Уточнено особливості держреєстрації юросіб та підприємців за заявами в електронній формі

31.01.2019

Із 4 січня набули чинності зміни до розд. IV Порядку, затвердженого наказом Мін’юсту від 09.02.16 р. № 359/5. З метою уточнення порядку проведення державної реєстрації юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи (далі – заявник), за заявами в електронній формі установлено, що:

  • до такої заяви обов’язково долучаються оригінали електронних документів для держреєстрації (далі – документи). Держреєстрація здійснюється виключно на підставі оригіналів документів;
  • заява та документи мають відповідати вимогам законодавства у сфері електронного документообороту (Законам від 22.05.03 р. № 851-IV та від 05.10.17 р. № 2155-VIII);
  • плата за надання адмінпослуг здійснюється на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через Інтернет.

Також унесено зміни до Вимог до написання найменування юрособи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юрособи, крім організації профспілки; Порядку надання ідентифікаторів доступу до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст; Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затверджених наказами Мін’юсту від 05.03.12 р. № 368/5; від 15.12.15 р. № 2586/5; від 10.06.16 р. № 1657/5 відповідно (наказ Мін’юсту від 29.12.18 р. № 4146/5).

https://minjust.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
29.09.2025
Продавців нових легкових автомобілів зобов’язали надавати покупцям дані про офіційні витрати пального та обсяг викидів вуглекислого газу
Нові правила почнуть діяти через 9 місяців після опублікування постанови. Цей час потрібен, щоб Мінрозвитку підготувало електронний довідник, а продавці авто змогли адаптувати свої процеси й виготовити матеріали. 25 вересня Уряд ухвалив постанову, що зобов’язує продавців нових легкових автомоб...
29.09.2025
З 1 жовтня для ФОП розширено пільгу зі сплати єдиного внеску
Для звільнення від сплати ЄСВ за себе ФОП та інших самозайнятих осіб залишиться лише дві умови: роботодавець (у т. ч. резидент Дія Сіті) вже сплатив за них ЄСВ; сума сплаченого ЄСВ становить не менше мінімального страхового внеску. Більше за темою: Квартальна об’єднана звітність ФОП, звільнен...
29.09.2025
Унормовано автоматичну постановку та зняття з військового обліку
Юнаки, яким виповнилося 17 років, тепер зможуть стати на військовий облік дистанційно через мобільний застосунок «Резерв+», без відвідин ТЦК та без проходження ВЛК. Громадяни віком 25–60 років, які досі не перебувають на військовому обліку без законних підстав, будуть обліковані ав...
Кращі матеріали