Уточнено особливості держреєстрації юросіб та підприємців за заявами в електронній формі
Із 4 січня набули чинності зміни до розд. IV Порядку, затвердженого наказом Мін’юсту від 09.02.16 р. № 359/5. З метою уточнення порядку проведення державної реєстрації юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи (далі – заявник), за заявами в електронній формі установлено, що:
- до такої заяви обов’язково долучаються оригінали електронних документів для держреєстрації (далі – документи). Держреєстрація здійснюється виключно на підставі оригіналів документів;
- заява та документи мають відповідати вимогам законодавства у сфері електронного документообороту (Законам від 22.05.03 р. № 851-IV та від 05.10.17 р. № 2155-VIII);
- плата за надання адмінпослуг здійснюється на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через Інтернет.
Також унесено зміни до Вимог до написання найменування юрособи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юрособи, крім організації профспілки; Порядку надання ідентифікаторів доступу до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст; Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затверджених наказами Мін’юсту від 05.03.12 р. № 368/5; від 15.12.15 р. № 2586/5; від 10.06.16 р. № 1657/5 відповідно (наказ Мін’юсту від 29.12.18 р. № 4146/5).
https://minjust.gov.ua/
Коментарі до матеріалу