Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Встановлено нові правила роботи Електронного кабінету ДФС

21.08.2017

Мінфін прийняв наказ від 14.07.2017 N 637 "Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету".

Цей Порядок розроблено відповідно до підпункту 14.1.562 пункту 14.1 статті 14 розділу I Податкового кодексу з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

Електронний кабінет забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Кодексом.

Електронний кабінет складається з:

   апаратно-програмного комплексу;

   портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;

   портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;

   програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;

   інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Користувачами Електронного кабінету є:

   відкритої частини:

   фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет;

   приватної частини (особистого кабінету):

   платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП;

   уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами (далі - уповноважені особи), які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов'язків, покладених на такі органи згідно із законодавством.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ПФУ та Держпраці затвердили річні плани перевірок на 2026 рік Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати Закон про Державний бюджет на 2026 рік прийнято Бізнес зм...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
09.12.2025
З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю
Проаналізуйте свій штатний розпис вже сьогодні. Нові правила вимагатимуть реального працевлаштування та прозорої зарплати. Більше за темою: Працевлаштування осіб з інвалідністю: що зміниться з 2026 року? Працівнику встановили інвалідність посеред місяця: як нараховувати ЄСВ Нагадування для роботод...
09.12.2025
Держстат оприлюднив звітність-2026: що та коли подаватимемо
Держстат опублікував зміни в поданні форм статистичних спостережень на 2026 рік. Більше за темою: Статистична звітність  Держстат опублікував зміни в поданні форм статистичних спостережень на 2026 рік. Для подання 24-х звітів змінено форми, затверджено чотири форми, в також десять звітів...
09.12.2025
Бронювання для бізнесу: 45-денний механізм і скасування 72-годинної перевірки
Нововведення дозволяють компаніям не втрачати спеціалістів при врегулюванні формальних процедур, допомагають оперативно захищати персонал та підтримувати безперервну роботу на виробництві. Більше за темою: Працівників яких категорій зараховують до «квоти» на бронювання Оновлені критері...
Кращі матеріали