Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Техрегламент енергетичного маркування телевізорів в дії

Редакція

05.12.2017 174 0 0

2 грудня набула чинності постанова НБУ від 24 травня 2017 р. № 359 «Про затвердження Технічного регламенту енергетичного маркування телевізорів».

Мета документа - забезпечити споживачів повною та достовірною інформацією про клас енергетичної ефективності телевізорів.

Також постановою передбачається, що постачальники та розповсюджувачі цього побутового обладнання будуть зобов'язані включати інформацію про клас енергоефективності продукції до рекламних матеріалів.

На енергетичній етикетці вказується інформація про:

- найменування або торгівельну марку постачальника телевізора;

- моделі телевізора (код, який відрізняє конкретну модель телевізора від інших моделей тієї ж торгової марки або того ж постачальника);

- клас енергозберігання. Буква, що означає клас енергоефективності, розміщується на тому ж рівні, що і відповідна стрілка;

- споживаної потужності телевізора в режимі «включено», округленої до найближчого цілого числа, Вт;

- річному обсязі енергоспоживання, округленому до найближчого цілого числа, кВт · год на рік;

- зовнішньої діагоналі екрану телевізора, сантиметрів і дюймів;

- логотипі перемикача (в разі необхідності), який переводить телевізор в режим споживаної потужності не вище 0,01 Вт при перекладі телевізора в режим «вимкнений» (для телевізорів з добре помітним перемикачем).

Також встановлено вимоги щодо забезпечення кінцевого споживача інформацією про клас енергоефективності, якщо реалізація телевізора для продажу, в прокат або лізинг виконується по поштових замовленнях, каталогам і через Інтернет.

Загалом запровадження системи енергетичного маркування, яка відповідатиме вимогам оновленого європейського законодавства у цій сфері, дозволить:

   забезпечити ефективне використання енергетичних ресурсів при використанні телевізорів;

   суттєво підвищити рівень конкурентоспроможності вітчизняних виробників телевізорів на внутрішньому та міжнародному споживчих ринках;

   контролювати та не допустити на ринок України неефективне обладнання.

Телевізори, які були введені в обіг до набрання чинності цією постановою і не відповідають всім або окремим вимогам техрегламенту, можуть бути представлені на ринку протягом 6 місяців з дати набрання чинності цією постановою.

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали